Amd 23.7.1 driver sorunu ?

Herucane

80+ Silver
Katılım
19 Nisan 2020
Mesajlar
2,449
Reaksiyon skoru
1,157
Güncellemeden önce 23.5.1deydim bilgisayar akıyodu bir güncelledim drop mu dersin fps düşmesimi dersin hangi sürücüye geçmeliyim 23.5.2mi 23.5.1mi sistemim rx6700xt ryzen 5 5600
 
Yanlış bilmiyorsam eğer 23.5.2 ile 23.5.1 arasında ciddi bir fark yok. Kullanıp memnun kalan da olsa da bana 23.7.1. pek stabil gelmedi. Eğer önceden problem yaşamadıysanız 23.5.1.'e geçmeniz daha iyi olacaktır.
 
Crystalmark testi yapıp m2 ssd sağlığına baktım 100 3600 okuma 2600 yazma gösterdi ona rağmen oyuna ilk girdiğim an drop oluyo sonra geçiyor bu hiç olmazdı
 
eski drivera geçebilirsiniz ekstra bi ekleme yapıldıgını görmedim 6000 serisi kartlara
 
eski drivera geçebilirsiniz ekstra bi ekleme yapıldıgını görmedim 6000 serisi kartlara
Hocam sistem akardı şimdi yüksek fps alıyorum bi saniyelik drop sinir bozuyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

eski drivera geçebilirsiniz ekstra bi ekleme yapıldıgını görmedim 6000 serisi kartlara
Hocam bide oyuna ilk girişte neden drop olur saniyelik ama
 
Hocam sistem akardı şimdi yüksek fps alıyorum bi saniyelik drop sinir bozuyo
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bide oyuna ilk girişte neden drop olur saniyelik ama
o konuda bilgim yok directx önebelleği falan olabilir bende de oluyor nadir oyunlarda
 
Şu anlık en stabili 23.5.1
23.7.1 bozuk bildiğin 😂
 
Ya sorma delirdim oyun 500 fps drop yiyorum ikide bir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


23.5.1 kurdum şuandaki kasmalar normalmi sıfırdan kurdum
DDU ile silip 23.5.1 i kurdunuz değil mi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,735
Mesajlar
11,070,212
Üyeler
197,973
Son üye
davidees
Geri
Top