Sistemin Parçaları Uyumlu Mu?

lexo

80+
Katılım
20 Haziran 2023
Mesajlar
117
Reaksiyon skoru
20
sistemim bu sistemde ssd değiştirmek istiyorum bu ssd uyumlu olur mu Samsung 970 Evo Plus 1TB NVMe 3500MB Okuma 3300MB Yazma M.2 SSD

https://www.sinerji.gen.tr/sinerji-...-nvme-m2-ssd-rtx4060-oyun-bilgisayari-p-43203 bence o sistemi alacagına bunu al (baslıkta ryzen 5 5500 diyor ama özelliştirmelerde 5600 var yanı baya iyi)
 
https://www.sinerji.gen.tr/sinerji-...-nvme-m2-ssd-rtx4060-oyun-bilgisayari-p-43203 bence o sistemi alacagına bunu al (baslıkta ryzen 5 5500 diyor ama özelliştirmelerde 5600 var yanı baya iyi)
sistemi özelleştirince 21.628 tl oluyor ve ek olarak islemci soğutucusu almamada ğerekiçek ö yüzden pahalı olucak bi tık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

olur takibi ama yanında gelen m2 ssd yı çıkarmalısınız tek m2 slotu var anakartta ama gelen ssd yıde satarsınız
hocam peki anakarttı yükseltmeye değer mi
 
sistemi özelleştirince 21.628 TL oluyor ve ek olarak islemci soğutucusu almamada ğerekiçek ö yüzden pahalı olucak bi tık
ama sizin sisteminizden her türlü daha güçlü hem işlemci çok daha guclu hem ekran kartı üstüne bu sistemde hem işlemci hem ekran kartını gelecekte yukseltme sansınız rahat olucak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sistemi özelleştirince 21.628 TL oluyor ve ek olarak islemci soğutucusu almamada ğerekiçek ö yüzden pahalı olucak bi tık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam peki anakarttı yükseltmeye değer mi
evet değer b550 alın a520 ler sıkıntı çıkarıyor
 
olur takibi ama yanında gelen m2 ssd yı çıkarmalısınız tek m2 slotu var anakartta ama gelen ssd yıde satarsınız
zaten sistemi komple satıcağım için onuda satarım peki bu ekran kartı 1080p low ayarlarda kac yıl götürür
 
zaten sistemi komple satıcağım için onuda satarım peki bu ekran kartı 1080p low ayarlarda kac yıl götürür
özellikle dlss sayesinde minimum 4 yıl verıyorum duzgun kullanımda 6 yıl bıle gıder
 
ama sizin sisteminizden her türlü daha güçlü hem işlemci çok daha guclu hem ekran kartı üstüne bu sistemde hem işlemci hem ekran kartını gelecekte yukseltme sansınız rahat olucak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


evet değer b550 alın a520 ler sıkıntı çıkarıyor
hocam dediğim gibi soğutucu masrafı felan olur 22.5k bide mönitörde alıcağım icin rahat olamıyorum ssd satmanın gereği yok o zaman takarım anakartta
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

özellikle dlss sayesinde minimum 4 yıl verıyorum duzgun kullanımda 6 yıl bıle gıder
yardımın için teşekkür ediyorum hocam
 
hocam dediğim gibi soğutucu masrafı felan olur 22.5k bide mönitörde alıcağım icin rahat olamıyorum ssd satmanın gereği yok o zaman takarım anakartta
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yardımın için teşekkür ediyorum hocam
rica ederim hayırlı olsun
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: lexo
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,224
Mesajlar
11,085,505
Üyeler
198,272
Son üye
Bukettrkmngl
   
Geri
Top