Hawk Fab V4 Alınır Mı?

3 yıl oldu gıcırdama yapmadı hiç kolçak kısımları bence rahat, hiç rahatsız etmedi şimdiye kadar. Kumaş kalitesi ortalama ne iyi ne kötü. Boyun desteği kesinlikle çok kötü çıkardım ben daha ilk günden o kadar rahatsız.(Belkide bana uygun gelmedi boy vesaire). Benim pek sevmediğim kısmı bel desteği ve oturma minderi çabuk çöküyor aşırı rahatsız etmiyor ama fark ediliyor.
 
3 yıl oldu gıcırdama yapmadı hiç kolçak kısımları bence rahat, hiç rahatsız etmedi şimdiye kadar. Kumaş kalitesi ortalama ne iyi ne kötü. Boyun desteği kesinlikle çok kötü çıkardım ben daha ilk günden o kadar rahatsız.(Belkide bana uygun gelmedi boy vesaire). Benim pek sevmediğim kısmı bel desteği ve oturma minderi çabuk çöküyor aşırı rahatsız etmiyor ama fark ediliyor.
O yastık evet öyle ama youtubeda birazcıkda olsa çözümü var arkadan ipini kenara doğru alıyorsun düşmüyor benim ki öyle daha iyi oldu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gıcırdama şikayeti yapanlar bence içinden çıkan yağı kulansınlar benim bile şoktan aldığım koltuk o kadar yapmamıştı.
 
3 yıl oldu gıcırdama yapmadı hiç kolçak kısımları bence rahat, hiç rahatsız etmedi şimdiye kadar. Kumaş kalitesi ortalama ne iyi ne kötü. Boyun desteği kesinlikle çok kötü çıkardım ben daha ilk günden o kadar rahatsız.(Belkide bana uygun gelmedi boy vesaire). Benim pek sevmediğim kısmı bel desteği ve oturma minderi çabuk çöküyor aşırı rahatsız etmiyor ama fark ediliyor.
Hocam hangi renk kullanıyorsunuz hangi renk önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O yastık evet öyle ama youtubeda birazcıkda olsa çözümü var arkadan ipini kenara doğru alıyorsun düşmüyor benim ki öyle daha iyi oldu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gıcırdama şikayeti yapanlar bence içinden çıkan yağı kulansınlar benim bile şoktan aldığım koltuk o kadar yapmamıştı.
Hangi renk almamı önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
 
Hocam hangi renk kullanıyorsunuz hangi renk önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi renk almamı önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
Siyah da çok toz görülüceğini sanmıyorum ben gri kulanıyorum ama benim ki fab v5 gayet iyi ama siyah da güzeldir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Sentoki Bu akşam gaming gecesi var saaat 22:00'da onu kaçırma geçen gaming gecesinde fab koltuğu indirime sokmuşlardı bence gene gelir.
 
Hocam hangi renk kullanıyorsunuz hangi renk önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi renk almamı önerirsiniz siyah çok tozlanır mı?
Siyah bence alma biraz toz tutuyor ve ileriki zamanlarda kumaşın rengi böle çok hafif beyaza atıyor bence gri veya coal rengi varsa o daha mantıklı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O yastık evet öyle ama youtubeda birazcıkda olsa çözümü var arkadan ipini kenara doğru alıyorsun düşmüyor benim ki öyle daha iyi oldu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gıcırdama şikayeti yapanlar bence içinden çıkan yağı kulansınlar benim bile şoktan aldığım koltuk o kadar yapmamıştı.
3 yıl boyunca bir kere bile sürmedim yağdan ama yapmadı ses. Galiba değişiyor koltuktan koltuğa.
 
Siyah da çok toz görülüceğini sanmıyorum ben gri kulanıyorum ama benim ki fab v5 gayet iyi ama siyah da güzeldir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Sentoki Bu akşam gaming gecesi var saaat 22:00'da onu kaçırma geçen gaming gecesinde fab koltuğu indirime sokmuşlardı bence gene gelir.
Umarım girer normal fiyattan alacaktım çok sağolun söylediğiniz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Siyah bence alma biraz toz tutuyor ve ileriki zamanlarda kumaşın rengi böle çok hafif beyaza atıyor bence gri veya coal rengi varsa o daha mantıklı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


3 yıl boyunca bir kere bile sürmedim yağdan ama yapmadı ses. Galiba değişiyor koltuktan koltuğa.
V5 modelindeki renk hoşuma gitti o modeli alacağım.
 
Umarım girer normal fiyattan alacaktım çok sağolun söylediğiniz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


V5 modelindeki renk hoşuma gitti o modeli alacağım.
V5 kulaniyorum ben gayet iyi ama istersen bugün bi itopya falan varsa yakınında uğra bi dene koltuğu
 
Umarım girer normal fiyattan alacaktım çok sağolun söylediğiniz için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


V5 modelindeki renk hoşuma gitti o modeli alacağım.
1692384781490.png


Gaming gecesi başlıyor 6dk sonra falan eğer bunun fiyatı iyiye gelirse bence kaçırma 3d olanları çok iyi diye biliyorum.
 
Calitte bakın, hawk kutulaması iyi, göze hoş geliyor ama.
Kambur değilseniz ve memnunsanız bir sorun var demektir,
Aldığımız ürünleri sırf aldık diye övmenin manası yok,
Amazon’dan 3 bin TL falanken aldım, bu kadar rahatsız bir koltuk kullanmadım
Ha bütçeniz bu kadardır, iyi koltuk deneyiminiz yoktur o ayrı. Ama ne öneririm ne de bir daha alırım.
Zaten en önemli etken bu koltukta yok, sırtınız resmen tahta gibi süngere değiyor.
Boyun desteği nasıl bir vücuda hitap ediyor belirsiz,
Bel desteği sırf oraya bir minder koyulmuş denmesi için var.

Görüntüsü güzel ama bu şey koltuk yani, rahat olmadıktan sonra manası yok.
Şahsen daha önce başka marka koltuklarda kullanmış biri olarak 3000 tl için güzel bi koltuktu ancak 4800 için pek emin değilim kendimde v5 kullanan biri olarak ayrıca uyurkende sert yastık kullanan biri olarak çok sıkıntı yaşamadım boyun yastığında sertlik konusunda sadece boşluklara geçirilememesi benim en büyük sorunum oldu baş yastığında bel yastığında öyle aman aman bi fark yok kullanmakla kullanmamak arasında sadece dizi film izlerken arkaya çok yattığım zamanlarda kullanıyorum onun harici pek kullandığım yoktur bel yastığını genel olarak 3000 bandına veya en kötü 3900 4000 civarına düşerse alınır ancak 5k ya dayanmış durumda aynısını söyleyemeyebilirim o tarafta biraz daha bütçe arttırıp zio öneririm bende Calittede çok rahat edemedim (ŞAHSEN) (zio koltuk xdrivenin yüksek fiyatlı koltuklarını daha önce baya bi deneyimlemiş biri olarak benim görüşlerim bunlar)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top