3 yıl oldu gıcırdama yapmadı hiç kolçak kısımları bence rahat, hiç rahatsız etmedi şimdiye kadar. Kumaş kalitesi ortalama ne iyi ne kötü. Boyun desteği kesinlikle çok kötü çıkardım ben daha ilk günden o kadar rahatsız.(Belkide bana uygun gelmedi boy vesaire). Benim pek sevmediğim kısmı bel desteği ve oturma minderi çabuk çöküyor aşırı rahatsız etmiyor ama fark ediliyor.