Türk Telekom fiber hangi modemi veriyor

.RBO.

80+ Silver
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
4,086
Reaksiyon skoru
2,728
Türk telekom fiber optikte hangi modemi veriyor iyi mi? ve benim keenetic omni dsl ile kablosuz router olarak çalışırmı
 
Verdikleri modemlerde ağ cihazlarına hız sınırlaması koyamıyorsunuz. Bölgeye göre wifi5 veya wifi6 cihazlar veriliyor fakat beni çok tatmin eden modeller değil. Zartu zırtı kitli geliyor genelde.

Keenetic cihazların hepsi aynı zamanda router'dır. Çalışır fakat elinizdeki modem ile ana hatta bağlarsanız kablolu olarak 100 yerine 90 civarı alırsınız. Omni DSL'in portları 100 mbps.
 
Verdikleri modemlerde ağ cihazlarına hız sınırlaması koyamıyorsunuz. Bölgeye göre wifi5 veya wifi6 cihazlar veriliyor fakat beni çok tatmin eden modeller değil. Zartu zırtı kitli geliyor genelde.

Keenetic cihazların hepsi aynı zamanda router'dır. Çalışır fakat elinizdeki modem ile ana hatta bağlarsanız kablolu olarak 100 yerine 90 civarı alırsınız. Omni DSL'in portları 100 mbps.
Hocam sadece üst kata kablosuz olarak destekleyici gibi ihtiyacım olduğu zaman aktif edeceğim bir cihaz olarak koyacağım omni yi onun dışında benim omni dsl de zaten wifi 4 var ve 5ghz yok ondan dah iyi olacaktir bu halde değilmi
 
Alt yapım Gpon ben 100mbp aldım ama wifi6 modem verdiler ilerde lazım olur diye.
 
Verdikleri modemlerde ağ cihazlarına hız sınırlaması koyamıyorsunuz. Bölgeye göre wifi5 veya wifi6 cihazlar veriliyor fakat beni çok tatmin eden modeller değil. Zartu zırtı kitli geliyor genelde.

Keenetic cihazların hepsi aynı zamanda router'dır. Çalışır fakat elinizdeki modem ile ana hatta bağlarsanız kablolu olarak 100 yerine 90 civarı alırsınız. Omni DSL'in portları 100 mbps.
Diger Cihazlara hız sınırı koyamıyorsam onları omniye bağlayıp onun üstünden hız sınırı koyarım daha mühim kullanıcılar ise sadece tt nin verdiği modeme bağlanır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alt yapım Gpon ben 100mbp aldım ama wifi6 modem verdiler ilerde lazım olur diye.
Umarım banada wifi 6 verirler sadece kullandığım laptop ta tam performans calışır ama yinede wifi 4 ten 6 ya geçmek güzel
 
Hocam sadece üst kata kablosuz olarak destekleyici gibi ihtiyacım olduğu zaman aktif edeceğim bir cihaz olarak koyacağım omni yi onun dışında benim omni dsl de zaten wifi 4 var ve 5ghz yok ondan dah iyi olacaktir bu halde değilmi
5 Ghz'in çekim menzili o kadar yüksek değil işte problem orda. Yakındaki cihazlar tam perfmans alır uzaktakiler yine ölü kalır.
 
Diger Cihazlara hız sınırı koyamıyorsam onları omniye bağlayıp onun üstünden hız sınırı koyarım daha mühim kullanıcılar ise sadece tt nin verdiği modeme bağlanır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Umarım banada wifi 6 verirler sadece kullandığım laptop ta tam performans calışır ama yinede wifi 4 ten 6 ya geçmek güzel
Alt yapın 100 üstü destekliyorsa verirler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,662
Mesajlar
11,069,391
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top