Yavuz Sultan Selim
80+ Gold
- Katılım
- 15 Ocak 2021
- Mesajlar
- 7,175
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 6,072
- İsim
- Burak Karadağ
Dostlar 26-11-2022 tarihinde oyuncumağazası sitesinden Zowie EC1-C mouse almıştım ve 9 ay sonra arıza verdi. Ürünü teknik servise gönderdim ve ürünün değişimi için benden fatura istediler ama oyuncumağazası telefonlara uzun zamandır cevap vermiyor, maillere bakmıyor bir çok insan mağdur oldu bu rezil firma yüzünden. Ben ise faturamı alabilmek için tüketici hakem heyetine başvuracağım fakat ilk kez böyle bir şey yapacağım. Hakem Heyetine e-devlet üzerinden başvuru yapacağım ve firma bilgilerini vs her şeyi yazacağım. 3 konuda takıldım
- Bunun için mahkemeye vs gidiyor muyuz yoksa sadece elektronik ortamdamı şikayet yapılıp karar sonuçlanıyor.
- Başvuru başında veya sonunda bir hizmet ücretine vs tâbi tutulur muyum?
- Sonuç çıktığında onların nasıl haberi olacak? oyuncumağazasının kendisinden haber yok. Öldüler herhalde
- Bunun için mahkemeye vs gidiyor muyuz yoksa sadece elektronik ortamdamı şikayet yapılıp karar sonuçlanıyor.
- Başvuru başında veya sonunda bir hizmet ücretine vs tâbi tutulur muyum?
- Sonuç çıktığında onların nasıl haberi olacak? oyuncumağazasının kendisinden haber yok. Öldüler herhalde