bende 12.sınıfım kanka sadee afı kaldırdılar 30 gün olayı değiştirilmedi 20 özürlü 10 özürsüz devam 12'de af getirmiyorlar şunu diyeyim sana bir şeyleri yedik bu sene ben 12'ye rahat girerim gitmem diye düşünüyordum şimdi eşşek gibi gideceğim12. Sınıfa geçtim 11. Sınıfta devamsızlık yüzünden çok çektim az önce okuduğum haberde devamsızlığın geri geldiği yazıyordu gerimi geldi yine 30 gün sınırmı var ?