Kasadan böyle ses gelmesi normal mi?

o cızırtı sesi bendende geliyor özellikle valoda fps sınırlamasam garantiye verdim birr sorunu yok diye geri gönderdiler
hocam benden de geliyordu o ses böyle mouse oynattıpım da cız cız ses geliyodu sanırım fanla alakalıydı ben kule tipi soputucya geçtim işlemcim r5 5600 düzeldi
 
hocam benden de geliyordu o ses böyle mouse oynattıpım da cız cız ses geliyodu sanırım fanla alakalıydı ben kule tipi soputucya geçtim işlemcim r5 5600 düzeldi
bendede ryzen 5 7600 var stock soğutucadan çok geliyordu ama artic freezer duo aldım azaldı fakat valoda fps 500 üstü olunca o sesi yapıyor rdr 2 gibi oyunlarda çok çok az yapıyor fakat fps de sıcaklıkta hiçbir sorun yok
 
bendede ryzen 5 7600 var stock soğutucadan çok geliyordu ama artic freezer duo aldım azaldı fakat valoda fps 500 üstü olunca o sesi yapıyor rdr 2 gibi oyunlarda çok çok az yapıyor fakat fps de sıcaklıkta hiçbir sorun yok
ozaman sorun olucak bir ses değil sanırım
 
Geri
Top