Kasadan böyle ses gelmesi normal mi?

o cızırtı sesi bendende geliyor özellikle valoda fps sınırlamasam garantiye verdim birr sorunu yok diye geri gönderdiler
hocam benden de geliyordu o ses böyle mouse oynattıpım da cız cız ses geliyodu sanırım fanla alakalıydı ben kule tipi soputucya geçtim işlemcim r5 5600 düzeldi
 
hocam benden de geliyordu o ses böyle mouse oynattıpım da cız cız ses geliyodu sanırım fanla alakalıydı ben kule tipi soputucya geçtim işlemcim r5 5600 düzeldi
bendede ryzen 5 7600 var stock soğutucadan çok geliyordu ama artic freezer duo aldım azaldı fakat valoda fps 500 üstü olunca o sesi yapıyor rdr 2 gibi oyunlarda çok çok az yapıyor fakat fps de sıcaklıkta hiçbir sorun yok
 
bendede ryzen 5 7600 var stock soğutucadan çok geliyordu ama artic freezer duo aldım azaldı fakat valoda fps 500 üstü olunca o sesi yapıyor rdr 2 gibi oyunlarda çok çok az yapıyor fakat fps de sıcaklıkta hiçbir sorun yok
ozaman sorun olucak bir ses değil sanırım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,790
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top