❌İndirim Bitti! 🔥 Trendyol %40+%40 İndirim 🔥

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Bana direk benim ürünümün kargo numarasını söylemişler annem küçük küçük bir sürü alışveriş yaptı hepsi geldi ben 1 mouse aldım kargo numarasına kadar vermişler geri almayayım diye aslında bugün haberi olmayan biri tarafından bana verilecekti o da bulamadı haberi olan diğer adam gelince o vermedi

Ben perşembe akşamı 3 ürün sipariş verdim 2 tanesi Tredyol Express ile 1 tanesi MNG ile geldi. Şuan bir sorun yok umarım sorun olmaz.

Sonuçta açıp kullancığım bir ürünü nasıl geri alırlar
 
Aynı adrese 2 farklı hesaptsn olan ürünler iptal edildi bence , 3 ayrı hesaptan 2 sini aynı adrese vermiştim ,1 komple iptal edildi. Diğer hesaplardan 2 sinde farklı adreslere verdiğim siparişlerin hepsi geldi.
Hocam alakası yok aynı adresimize annemin 13 siparişi geldi 1 tane mouse aldım onu vermediler genel olarak tek bir ürün üzerinde kodu kullananlardan iade işlemi başlatmışlar 10 parçaya kullananlarda sıkıntı yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben perşembe akşamı 3 ürün sipariş verdim 2 tanesi Tredyol Express ile 1 tanesi MNG ile geldi. Şuan bir sorun yok umarım sorun olmaz.

Sonuçta açıp kullancığım bir ürünü nasıl geri alırlar
verirlerse zaten verme benimki gözümün önündeydi alamadım sordum neden verilmiyor diye trendyol özel olarak genel müdürlüğe kargo kodumu vermiş ve katiyen verilmeyecek diye iadeye düşürüp öyle gönderecekler geri genel olarak kodu 1 ürüne kullananlara yapmışlar iadeyi aynı kargo üzerinde annemin siparişini getirdiler annem 4 ürün üzerinde kullandı hepsi farklı kargodan gelince uğraşmamışlar herhalde
 
Son düzenleme:
Ben SSD siparişi vermiştim. Adam kargoya vermişti ama kargoya verildi işlemi olmadan sipariş iptal olmuştu.Ayni gün parasını aldım.Bugun kargocu geldi abi ürünü getirdim diyor. Olum dusunuyom dusunuyom ne aldım.Sonra fişten dükkanin adını öğrendim. Kafama dank etti. Kargocu tam teslim edecekken abi kargon iptal olmuş demesin mi? Ürünü vermedi, kardeş bunu söylemek için mi geldiniz dedim.Hayatımın en garip siparişi oldu.
 
Kargo şubesinden ürünü teslim alamayan arkadaşlar, trendyolda siparişler kısmında iade durumunda mı gözüküyor yoksa kargoda mı gözüküyor acaba?
 
Kargo şubesinden ürünü teslim alamayan arkadaşlar, trendyolda siparişler kısmında iade durumunda mı gözüküyor yoksa kargoda mı gözüküyor acaba?
Bende kargoda gözüküyordu olay çıkartıp zar zor aldım eğer iade değilde kargoda gözüküyorsa gidin şubeye verin ürünümü diyin kargo şubesinin ürün vermeme gibi bir lüksü yok ısrar edince mecbur veriyorlar. Ama iade moduna geçtiyse keşpiş olsn.
 
Kargo şubesinden ürünü teslim alamayan arkadaşlar, trendyolda siparişler kısmında iade durumunda mı gözüküyor yoksa kargoda mı gözüküyor acaba?
Kargoda gozukuyor. Yurticinin takip sisteminde ise iade olarak
 
Bende kargoda gözüküyordu olay çıkartıp zar zor aldım eğer iade değilde kargoda gözüküyorsa gidin şubeye verin ürünümü diyin kargo şubesinin ürün vermeme gibi bir lüksü yok ısrar edince mecbur veriyorlar. Ama iade moduna geçtiyse keşpiş olsn.
Kargoda gozukuyor. Yurticinin takip sisteminde ise iade olarak

Trendyolda sipariş kargoda gözüküyor, aras kargo sisteminde de müşteri kargoyu şubeden alacaklar diye not girmişler. Pazartesi günü şansımı deneyeceğim bakalım
 
Yurtiçi ile kargom geri gitmek üzere yola çıkmış iade olarak gözüküyor. Şubeyi aradım bölge müdürlüğü talepte bulundu falan dedi. THH'ye kayıt açtım doğru mu yaptım bilmiyrum. İlk defa Thh'den şikayet oluşturdum sizce sonuç ne olur yapabileceğim başka bir şey var mıdır?
Alıntıyı görüntüle
kargoyu şikayet etmen biraz olmamış sanki. Bize gelen talep bu deyip çıkacaklar.
 
Kargo şubesinden ürünü teslim alamayan arkadaşlar, trendyolda siparişler kısmında iade durumunda mı gözüküyor yoksa kargoda mı gözüküyor acaba?
Trendyolda normal olarak gözüküyor ki müşteri hizmetlerine de yazdım onlar da dedi dağıtıma çıkacak aras kargo vermiyor direk
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Trendyolda sipariş kargoda gözüküyor, aras kargo sisteminde de müşteri kargoyu şubeden alacaklar diye not girmişler. Pazartesi günü şansımı deneyeceğim bakalım
Hocam benden sana bir taktik hepsi bilmiyor iade edileceğini içlerindeki kıdemliler biliyor ben bugün gittim adam kargoyu bulamadı kıdemli personel geldi o olaya el attı yoksa ben siparişimi almıştım konu hakkında bilgisiz personeli bul onunla konuş mümkünse en yoğun saate git ki seninkine karışmasın bilen kişi ben gittiğimde bom boştu kıdemli personel de yoktu bilgisi olmayan da verecekti yanlış ama almak ister misiniz dedi o kıdemli yok mu o yok işten atılırız işimizden oluruz anlamıyor musunuz veremeyiz tekrar sipariş edin katiyen olmaz 10-15 dakika konuştuk yok yani vermiyorlar o yüzden pek ümitlenme benim direk kargo numaramı vermişler vermeyin yanlış ürün diye yok ben istiyorum dedim yanlış olsa da sorumluluk bana ait ben ürünümü almak istiyorum yok vermiyorlar
 
Son düzenleme:
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,170,749
Mesajlar
10,552,738
Üyeler
185,944
Son üye
Swerch
Geri
Top