Vergisiz Telefon Çift Sim Olursa

DisastrousTR

80+ Bronze
Katılım
15 Ocak 2023
Mesajlar
737
Reaksiyon skoru
289
vergisiz telefon aldım ve bu telefon çift simli ben bu telefona çift sim takabilir miyim 1 tane sim kartın telefona ait kişinin numarası olması zorunlu diğer sim kartı takarsam sıkıntı yaşar mıyım
 
İade alırken iki simi de girmen gerekir
 
İade alırken iki simi de girmen gerekir
iade alırken 2 sim neden giriyorum ki zaten iade alırken sadece telefon numarası soruyor 1 tane telefon numarası soruyor iadeyı aldıktan sonra takarım sim kartı sorun olur mu ki
 
Hocam aldınız mı çift sim sorun yarattı mı iade alırken sadece 1 numara mı girdiniz aydınlatırsanız sevinirim
 
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam aldınız mı çift sim sorun yarattı mı iade alırken sadece 1 numara mı girdiniz aydınlatırsanız sevinirim
.
 
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


.
Hocam çift sim kart kullanmaya başladınız mı ne oldu?
 
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


.
O girdiğin iki IMEI'den biri başka hattan sinyal alırsa indirimi alsan bile faiziyle geri isteyebilirler benim bildiğim. Bir süre sadece kendi adına SIM kart ile kullanabilirsin.
 
Hocam çift sim kart kullanmaya başladınız mı ne oldu?
denemedim hocam denemeye de pek niyetim yok açıkcası çift sim olduğu zaman 2 imei de istyiyorlar o yüzden sıkınıtı çıkabilir ama bilen birisi kesin sıkıntı olmaz dese belki denerim ama arkadaş da demiş sıkıntı çıkabilir diye o sebeple bişi yapamıyorum
 
Geri
Top