vergisiz telefon aldım ve bu telefon çift simli ben bu telefona çift sim takabilir miyim 1 tane sim kartın telefona ait kişinin numarası olması zorunlu diğer sim kartı takarsam sıkıntı yaşar mıyım
iade alırken 2 sim neden giriyorum ki zaten iade alırken sadece telefon numarası soruyor 1 tane telefon numarası soruyor iadeyı aldıktan sonra takarım sim kartı sorun olur mu ki
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
hocam telefonu aldım simkartı çıkarttık ama takmadım çift sim takmayı da denemedim arkadaş sıkıntı çıkarır dediği için dahaca vergi iadesi de onaylanmadı 14 günü geçti ne zaman onaylanacak bilmiyorum biraz diken üstündeyim iptal olsun istemiyorum o yüzden telefona hiç sim takmadım şuan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
vergi iadesi alırken tek telefon numarası giriliyor ama çift imei giriliyor çift imei girildiği için belki diğer simkart yuvasına başka telefon numarasına bağla bir sim takınca sıkıntı oluyordur ama kesin değil benim de bir bilgim yok birisi aydınlatırsa güzel olur
O girdiğin iki IMEI'den biri başka hattan sinyal alırsa indirimi alsan bile faiziyle geri isteyebilirler benim bildiğim. Bir süre sadece kendi adına SIM kart ile kullanabilirsin.
denemedim hocam denemeye de pek niyetim yok açıkcası çift sim olduğu zaman 2 imei de istyiyorlar o yüzden sıkınıtı çıkabilir ama bilen birisi kesin sıkıntı olmaz dese belki denerim ama arkadaş da demiş sıkıntı çıkabilir diye o sebeple bişi yapamıyorum