Yardım vergisiz telefon yardım

kroix11

80+
Katılım
9 Mart 2023
Mesajlar
143
Reaksiyon skoru
46
Beyler bi araştırdım ama sizede sormak istedim abim ünide telefonu var benim telefonum eskidi vergisiz telefondan yararlanmak istiyoruz ama nasıl olur tam

abimin üzerine alıp benim kullanımımda olacak bunun mantığı tam olarak nasıl oluyor açıklayabilirmisiniz

böyle bir şey mümkünmü , telefon önerileriniz, vergisiz olarak nasıl kısıyorlar, trendyol/hepsiburada gibi sitelerde alınca nasıl oluyor

sorularım bunlar açıklayabilirseniz sevinirim dostlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beyler bi araştırdım ama sizede sormak istedim abim ünide telefonu var benim telefonum eskidi vergisiz telefondan yararlanmak istiyoruz ama nasıl olur tam

abimin üzerine alıp benim kullanımımda olacak bunun mantığı tam olarak nasıl oluyor açıklayabilirmisiniz

böyle bir şey mümkünmü , telefon önerileriniz, vergisiz olarak nasıl kısıyorlar, trendyol/hepsiburada gibi sitelerde alınca nasıl oluyor

sorularım bunlar açıklayabilirseniz sevinirim dostlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+
hocam +pls
 
Son düzenleme:
hocam yardım
 
9500 aşağısında telefonu alırken öğrenci kimse onun tc si ile fatura düzenlenip alınıyor. gönderilen ücret bile o isimnden ödenmeli. hat bile o kişiye ait olmalı yoksa kullanamazsın. internetten farketmez istediğin yerden al.sadece faturası abini üzerine olmalı. hattıda onun üstünden alırsan kullanabilirsin yoksa kullanamazsın.çalışmaz
Beyler bi araştırdım ama sizede sormak istedim abim ünide telefonu var benim telefonum eskidi vergisiz telefondan yararlanmak istiyoruz ama nasıl olur tam

abimin üzerine alıp benim kullanımımda olacak bunun mantığı tam olarak nasıl oluyor açıklayabilirmisiniz

böyle bir şey mümkünmü , telefon önerileriniz, vergisiz olarak nasıl kısıyorlar, trendyol/hepsiburada gibi sitelerde alınca nasıl oluyor

sorularım bunlar açıklayabilirseniz sevinirim dostlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

+
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam +pls
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

para iadesini ise bakanlıktan başvuru yapıp alıyorsun iban yine abine ait olacak. bu arada alacaksanız faturanın açıklama kısmına imei yazılmalı 2 yıl dan sonra başkası kullanabilir. baştan söylüyorum kayıtlı hat dışında başka hat takarsan kullanamazsın iyi günler
 
9500 aşağısında telefonu alırken öğrenci kimse onun tc si ile fatura düzenlenip alınıyor. gönderilen ücret bile o isimnden ödenmeli. hat bile o kişiye ait olmalı yoksa kullanamazsın. internetten farketmez istediğin yerden al.sadece faturası abini üzerine olmalı. hattıda onun üstünden alırsan kullanabilirsin yoksa kullanamazsın.çalışmaz


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

para iadesini ise bakanlıktan başvuru yapıp alıyorsun iban yine abine ait olacak. bu arada alacaksanız faturanın açıklama kısmına imei yazılmalı 2 yıl dan sonra başkası kullanabilir. baştan söylüyorum kayıtlı hat dışında başka hat takarsan kullanamazsın iyi günler
sağolun hocam teşekkürler
 
Geri
Top