Öneri Gamepower mı Razer mı?

razer kötünün iyisi iki mouseun sensörleri de kötü
 
Razer > Gamepower Ama Bunu Alman En Mantıklısı Olur Bence .

Hocam bu moseu kullandım da. Şekli şemali bi garip tam elime oturmuyor. Ben hem sağ hem sol elimle mouse kullanıyorum o yüzden ganepowerı almıştım. Şimdi ağırlıklı olarak sağı kullanıyordum razerın da tasarımı hoşuma gitti o yüzden aldım teknik detaylara hiç bakmadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,696
Mesajlar
11,069,829
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top