Uzun ömürlü wireless mouse önerisi

Ben orochiyi beğendim gibi . Küçük olsa da elime oturur yine. Hiç kullandınız mı ?
Orovchi iyi bir mouse değil. Bulabilirseniz aynı shapede m820dc var onu alın 500 TL civarına satılıyordu çok iyidir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Size ucuz kablosuz bir mouse mu lazım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca sessiz ve fiyatına göre kaliteli öyle mi?
 
Orovchi iyi bir mouse değil. Bulabilirseniz aynı shapede m820dc var onu alın 500 TL civarına satılıyordu çok iyidir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Size ucuz kablosuz bir mouse mu lazım?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca sessiz ve fiyatına göre kaliteli öyle mi?
Sessiz olmasına gerek yok ama sessiz olsa fena olmaz . Orochi için iyi diyorlar .yorumlar güzel ama logitech g305 için yorumlar daha iyi ,ama daha kötü duruyor özellikleri . Bu yüzden insanların dedikleri kafamı karıştırıyor . Biraz hastayım ,kusura bakma . Kararsız kalıyorum biraz .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan kullandıgım 2 mouse da böyle. Bu yüzden shape konusunda esneğim gibi . İkisini de rahat kullanıyorum ,ikisi de farklı shape olsa da .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dediğiniz mouse u bulamadım
 

Ekler

  • 20240108_181858.jpg
    20240108_181858.jpg
    1.2 MB · Hit: 51
Son düzenleme:
Sessiz olmasına gerek yok ama sessiz olsa fena olmaz . Orochi için iyi diyorlar .yorumlar güzel ama logitech g305 için yorumlar daha iyi ,ama daha kötü duruyor özellikleri . Bu yüzden insanların dedikleri kafamı karıştırıyor . Biraz hastayım ,kusura bakma . Kararsız kalıyorum biraz .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan kullandıgım 2 mouse da böyle. Bu yüzden shape konusunda esneğim gibi . İkisini de rahat kullanıyorum ,ikisi de farklı shape olsa da .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dediğiniz mouse u bulamadım
Connectgameden almak istemediğinize emin misiniz? Bir A950 Pro ile tüm dertleriniz çözülür inanın bana.
 
Connectgameden almak istemediğinize emin misiniz? Bir A950 Pro ile tüm dertleriniz çözülür inanın bana.
Mouse problemleri ile çok uğraştım ya içimde huzursuzluk var iade konusunda . Sanki kesin bozulacak gibi hissediyorum .böyle hissetmek yerine güvenli olmak daha iyi gibi . Mesela orochiye yöneliyorum gibi çünkü amazon satıyor . Ama çok yuvarlak gibi geldi bana.
 
Aerox 5
 
Kötü.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mouse problemleri ile çok uğraştım ya içimde huzursuzluk var iade konusunda . Sanki kesin bozulacak gibi hissediyorum .böyle hissetmek yerine güvenli olmak daha iyi gibi . Mesela orochiye yöneliyorum gibi çünkü amazon satıyor . Ama çok yuvarlak gibi geldi bana.
Dostum sen dareuyu al sorun yaşarsan aynı paraya ben senden alayım :D şaka maka ciddiyim Dareu alacağın hiçbir mouse'a benzemeyecektir. Orochi de G305te beş para etmez mouselar.
 
G305 beş para etmez, mouse üzerinde parmaklarınızı dinlendiremiyorsunuz, switchler o kadar hassas ki g305 kendi kendine basıyor, bir süre sonra çift tıklama problemi oluyor, logitech ten cok soğudum, usb dongle ları kendi kendine paslanıyor, daha önce fg tech dragon diye Çin malı kıytırık mouse 6 sene kullandim, o arada 2 tane logitech dayanmadi
 
Kötü.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dostum sen dareuyu al sorun yaşarsan aynı paraya ben senden alayım :D şaka maka ciddiyim Dareu alacağın hiçbir mouse'a benzemeyecektir. Orochi de G305te beş para etmez mouselar.
Peki benim gibi fps oynamayan ,rpgleri dualsense ile oynayan biri için iş görmezmi orochi yada g305 . Benim mouse da en büyük korkum bozulması ,amazon satıcı olunca rahatım bu konuda . Bir daha paramın çöpe gitmesini istemiyorum . Tüm bilgisayar parçaları ve malzemeleri arasında ,sadece mouse da sorun yaşadım hep .
 
Peki benim gibi fps oynamayan ,rpgleri dualsense ile oynayan biri için iş görmezmi orochi yada g305 . Benim mouse da en büyük korkum bozulması ,amazon satıcı olunca rahatım bu konuda . Bir daha paramın çöpe gitmesini istemiyorum . Tüm bilgisayar parçaları ve malzemeleri arasında ,sadece mouse da sorun yaşadım hep .
Dostum işini görecek olsa ya da fiyatına göre iyi mouselar olsa önermez miyim sence? Kötü oldukları için önermiyorum. Gerçekten dareuda sorun yaşamayacaksın garanti ediyorum sana bunu. Şuan açık ara fiyatına göre en sorunsuz ve en iyi mouse bu. Yine farklı modeller önerebilirim ama dareu varken gerek yok gerçekten bir kerecik inan bana beğenmezsen aynı paraya ben senden geri alacağım mouseu sözüm söz.
 
Dostum işini görecek olsa ya da fiyatına göre iyi mouselar olsa önermez miyim sence? Kötü oldukları için önermiyorum. Gerçekten dareuda sorun yaşamayacaksın garanti ediyorum sana bunu. Şuan açık ara fiyatına göre en sorunsuz ve en iyi mouse bu. Yine farklı modeller önerebilirim ama dareu varken gerek yok gerçekten bir kerecik inan bana beğenmezsen aynı paraya ben senden geri alacağım mouseu sözüm söz.
Sorun beğenmeme değil de .gelecek için . Reis bu arada Dareu senin markan mı xD Aileme de sormam gerek . Bu kadar mouse bozduk dan sonra acil mouse almam gerekiyor ,bu yüzden ailem alacak mouse u . Garantili istiyorlar onlarda . Tekrar gönderirmisin link i ? Tekrar bakmak istiyorum
 
Sorun beğenmeme değil de .gelecek için . Reis bu arada Dareu senin markan mı xD Aileme de sormam gerek . Bu kadar mouse bozduk dan sonra acil mouse almam gerekiyor ,bu yüzden ailem alacak mouse u . Garantili istiyorlar onlarda . Tekrar gönderirmisin link i ? Tekrar bakmak istiyorum

Forumdan da alan zibilyon tane insan var bir tane - post açılmadı hakkında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim markam değil ama bu fiyata alınabilecek en iyisi buyken daha kötü bir mouse önermek istemem aynı fiyata.
 

Forumdan da alan zibilyon tane insan var bir tane - post açılmadı hakkında.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim markam değil ama bu fiyata alınabilecek en iyisi buyken daha kötü bir mouse önermek istemem aynı fiyata.
Sana güveniyorum reis .ama bu site bazen insanları engelliyor eğer iade konusunu açarsan . Güvensizliğim o yüzden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,917
Mesajlar
11,071,594
Üyeler
198,007
Son üye
Davetsiz.57
Geri
Top