Sony Psp alınır mı ?

Berat_Akpunar

80+ Bronze
Katılım
6 Temmuz 2020
Mesajlar
769
Reaksiyon skoru
146
Sony Psp alınır mı ? Ekranı kırık ve bataryası yok alıp yaptırılıp kullanılır mı ? Siz ne tavsiye ediyorsunuz?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Seviyorsanız alınır hocam ben tercih etmezdim alır yapar kar ederim sonra keyfini aldıktan sonra satarım karlı şekilde diyorsanız alınır
 
PS vita denedim, grafikler günümüze gere korkunç derecede geride. Bence alınmaz.
 
Oyunları PC den oynuyorum yani birde telefon var PSP bana çok da keyif veren bir konsol değildi ben ticari olarak bakıyorum :)
Ekranı kırık ve bataryası olmayanını buldum ama yaptırmaya kalksam değer mi değmez mi o var
 
Sony Psp alınır mı ? Ekranı kırık ve bataryası yok alıp yaptırılıp kullanılır mı ? Siz ne tavsiye ediyorsunuz?
Çok daha iyi görüntüde oynayabileceğin PPSSPP emülatörü var. Gayet de stabil ve Türkçe emülatör. Kendim de kullanıyorum özel olan 2 god of war oyununu da Türkçe yama kurarak bitirdim. Alınmaz ama emülatör ile oynanır.
 
Ekranı kırık ve bataryası olmayanını buldum ama yaptırmaya kalksam değer mi değmez mi o var
Şöyle bakın ben piyasaya hakim değilim
Aldığınızda ve masraf yaptığınızda piyasada satılan diğer 2. El PSP lerden daha ucuza geliyormu ? Geliyorsa mantıklı çünkü kendinize piyasanın altında bir fiyata PSP almış olursunuz ama gelmiyorsa kendinizi boşa yipratmayin derim
 
Bu PSP akımı ne zaman ve hangi sebeple patlak verdi bilmiyorum ama alınmaz. İlk çıktığında bu kadar ilgi görmemişti cihaz.
 
Ekranı kırık ve bataryası olmayanını buldum ama yaptırmaya kalksam değer mi değmez mi o var
hayır alıcaksan temız ps vita al
şimdi sen onu nerede yaptıracaksın ki yaptıramazsın yaptrısan bile tutar vs değmez yüksek ihtimal
 
Çok daha iyi görüntüde oynayabileceğin PPSSPP emülatörü var. Gayet de stabil ve Türkçe emülatör. Kendim de kullanıyorum özel olan 2 god of war oyununu da Türkçe yama kurarak bitirdim. Alınmaz ama emülatör ile oynanır.
Vitaya da emülatör var mı ya mobil için? Ben de Vita almayı düşünüyorum da pahalı geliyor varsa oynayalım 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekranı kırık ve bataryası olmayanını buldum ama yaptırmaya kalksam değer mi değmez mi o var
Değmez alacaksan sorunsuzunu al.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Vitaya da emülatör var mı ya mobil için? Ben de Vita almayı düşünüyorum da pahalı geliyor varsa oynayalım 😀
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Değmez alacaksan sorunsuzunu al.
Mobil için Vita3k vardı geliştirme aşamasındayken denemiştim çalışmamıştı. Başka da Vita emülatörü bilmiyorum.
 
Ekranını yaptırmak pahalıya patlamasın hocam malum cihaz eski
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,193
Mesajlar
11,085,165
Üyeler
198,261
Son üye
Ali Çınarw2
   
Geri
Top