Neler Yeni

İTOPYA BİLGİSAYAR DADG2 SİSTEMİ PİŞMANLIK SERÜVENİM, (ÇÖZÜMÜ BİLEN YOK ... )

Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
Aga çok fazla şikayet var. Ve bunların sadece %20 sini cozebiliyorlar.
Tamam da ben göndermişim kargomu sorunum çözülür umuduyla. E sen beni 12 gün bekletirsen, saatlerce telefonda bekletip cevap vermezsen, teknik servise aktarıyorum diyip araya şarkıyı yerleştirip tekrar bekletip teknik servise bağlatmazsan, numaramı isteyip teknik servise sizi aratacağım deyip 2 kez numaramı verip aramazsan, sonrasında kargoyu yollamadan önce arayıp haber etmesen ne olup ne bittiğini söylemesen e şimdi de bilgisayar eve gelince tamir edilmemiş bir şekilde gelirse bu benim sorunum mu oluyor . Ben bedavaya almadım ki bu bilgisayarı. Bunları yaşayacağımı bilsem kesinlikle almazdım . Böyle bir ticaret şekli yok. Ben de ticaret yapıyorum . Ürünümün arkasındayım. Ticaret parayı alana kadar mı ?
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Tabii bulamazsın. 2 gün önce mağazaya gittim. Müşteri hizmetleri yan binada , orası nasıl bilmiyorum. Mağazaya kısıtlı kişi aldıkları için sırayla giriyorduk. Ben çok güzel bir zamanda gittim 5 kişi falan vardı ama biz çıkarken ana-baba günüydü dışarısı. Videolarda gördüğünüz çalışanlarla hem kapıda hem mağazada tatlı sohbetler ettik ve çok yardımcı oldular. Öyle yok egolular , ilgisizler lafları falan hikâye. Mesela biri DA-SİSTEM 2 almak istedi. Dışarıya çıkardılar. 20 dakika sonra teslim ettiler adama. Kasa arkasında montaj odası var ve şuan "yok" sattıkları için aşırı yoğun. Gecikmeler vs. normal yani. Enis Kirazoğlu'nun 1-2 videosunda görülen uzun sarı saçlı eleman kasada duruyordu ve montaj odasına sığmayan sistemler kasaya taşmıştı. Bana çok yardımcı oldu. Yani adamlara sövmeyin cidden aşırı yoğunlar. Ödeme konusunda da yardımcı oldular. Ben memnun kaldım. Ayrıca babamda çok sevdi. Yalnız üzüldüğüm tek nokta var , aklımda 3 monitör vardı hepsinin teşhir ürününü inceledim fakat stoklarda kalmamış. Sonraki gün stoklar yenilenecekmiş. 1 gün ile kaçırdım yani.
-
İçerideki atmosfer ve çalışanlar gayet iyi. İstanbulda iseniz üşengeçlik yapmayıp gidin görün ve işinizi mağazadan direkt halledin.
Hocam şuan itopyadan almak mantıksız. Sen şuan memnun olabilirsin fakat bir bozulsun aletin. Çok çekersin
 

Redmental

80+ Gold
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
6,098
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,182
Konum
Miklagård
İsim
RML
Hocam şuan itopyadan almak mantıksız. Sen şuan memnun olabilirsin fakat bir bozulsun aletin. Çok çekersin
Yoğunluktan ötürü evet öyle. Fakat "ilgisizler" diyemezsiniz (bu tür istisnalar hariç).
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
20.5.1 zaten sorun bi sürüm. 20.7.1 veya 20.2.2 deneyin. RX 590 kullanıcısı olarak en memnun kaldığım sürüm 20.2.2 oldu.
20.5.1 sürümünde biranda sistem donuyordu ve ekran gidiyor klavye ışıklarım sönüyordu.
Sorunumun çözüleceğini sanmıyorum ama bir ihtimal diyerekten 20.2.2 yazılımını indirmeye başladım. Bir ihtimal ya. Yemin ederim başka çarem kalmadı zaten. İlk defa böyle bir şey duyuyorum. Güncelleme geldiği için bilgisayar kendi kendine kapanır mı ya . Bu kadar mı berbat bu AMD abi ?
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Hocam şuan itopyadan almak mantıksız. Sen şuan memnun olabilirsin fakat bir bozulsun aletin. Çok çekersin
Aga al gamegarajdan en mantıklısı. Benim kargom 2 günde geldi ve o süreçte saçma bile olsun her soruna güzelce ve özenle cevap verdiler. İnternette araştırırsanız aldıktan sonra bozulsa veyahut bir sorun çıksa hemen hallediyorlar.
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
Yoğunluktan ötürü evet öyle. Fakat "ilgisizler" diyemezsiniz (bu tür istisnalar hariç).
Benimkisi istisna olduğu için diyebiliyorum herhalde :d
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam şuan itopyadan almak mantıksız. Sen şuan memnun olabilirsin fakat bir bozulsun aletin. Çok çekersin
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hayatımda bu kadar bir üründen çekmemiştim ya. Paranla rezil olmak diye bir tabir vardır. Kesinlikle benim İtopya Bilgisayar maceram için yazılmış ya ...
 

Restorgen

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,681
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,038
İsim
Yusuf
Yoğunluktan ötürü evet öyle. Fakat "ilgisizler" diyemezsiniz (bu tür istisnalar hariç).
Dediğim gibi bırak müşteri hizmetlerini gecikmesini . Adamlar 2 günde evime getirdi sistemi. İtopya pandemide de game garaj değil mi?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Dediğim gibi bırak müşteri hizmetlerini gecikmesini . Adamlar 2 günde evime getirdi sistemi. İtopya pandemide de game garaj değil mi?
Ki pandemi den önce de böyle ilgisizlerdi 1 saatte açıyorlar di telefonları yine
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
Konuyu saptırmadan yardımcı olabilecek kimse yok mu arkadaşlar ? Ürünü kullanamıyorum. Az buz para vermedim. Yıllardır hayalini kurduğum bilgisayarım bu şekilde sorunlu mu olacaktı ya ? Geçene senenin parası 7500 TL para ödedim . Donanım Arşivine güvenerek bu yola çıktım. Videoyu çok güzel yapmıştı. Daha iyisi olamaz dedim . @Donanim Arşivi Lütfen yardım edin
 

RevDeisDou

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
43,975
En İyi Cevap
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
48,888
İsim
Rev D
İlgilendiği Kategoriler
Hepsi ;)
Benimkisi istisna olduğu için diyebiliyorum herhalde :d
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hayatımda bu kadar bir üründen çekmemiştim ya. Paranla rezil olmak diye bir tabir vardır. Kesinlikle benim İtopya Bilgisayar maceram için yazılmış ya ...
Bende aynısını vatanda yaşadım ya. Yolladığım ürün tam 20 gün sonra elime ulaştı ve mesaj şu:
Sorunsuz test edildi.
20 günde tam yasal sürenin sınırı artık nasıl tesadüfse.
 

Bermud4

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
1,057
Dahası  
Reaksiyon skoru
614
İsim
Ahmet Aydın
bende ekran kartında sıkıntı yaşadım. senin gibi itopyayı aradım 1 saat 15 dakika bekledim en sonunda dayanamayıp kapattım neden biliyor musun 15 dakika 4 kişi vardı sırada tam 1 (bir) saat boyunca sadece 1 (bir) kişiyi bekledim sonra dedim bunlar alay ediyor. şikayet vara yazdım ve ekran kartımı gönderecektim garantiye direk asusa yazdım onarım talebi onlarda ertesi gün aradılar hemen. sıkıntının hangi parçada olduğunu bulabilirsen direk markasına ulaş itopyayı boşver.
 

İbrahim Özel

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,767
En İyi Cevap
13
Dostum seni burada en iyi ben anlarım. Arkadaş firmaya yalan atmıyor. Dedikleri birebir doğru. Bende Dadg2 sistem aldım 8 ay önce. Oyunlarda kasıyor, ping var gibi ileri geri atıyor vs. 8 aydır uğraşıyorum. Geçen yolladım 1 ay sonra sistem geri geldi ve arıza düzelmedi daha önce kaç defa teker teker parçaları yolladım. Yoğunlukla alakası yok. Yoğunluk diyip geçiştiriyorlar. 8 aydır çağrı merkezini arıyorum 1 gram iyileşme olmadı aksine dahada kötü oldu. Teknik servis hattına yönlerdiriyorlar yüzümüze kapatıyorlar. 8 ay öncede böyleydi şimdi de böyle. Yakın zamanda konu açacağım. Gerekirse imza bile toplarım bu firma hakkında. İstanbul Bilşime döndü iyice. Dostum hiç bekleme servis fişlerinin ve faturanın fotokopisini çektir yedeğe al. Tüketici Hakem Heyetine başvur. Hiç bekleme. Bazen ağladığım bile oldu sistem için ne hayallerle almıştım. Eğer yetkililer bu mesajı okuyorsa. Sonunuz çok kötü olur. Hakkını ödeyemezsiniz. Bu kadar kişiyi mağdur etmek neyinize ya? Şşş alooo. Ben kime diyorum. Bu mu güvence? Bakın size kanıtları ile buraya mağdur olmuş 500 kişi yığarım. Diyeceklerim şimdilik bu kadar. Elim ayağım titriyor.
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
bende ekran kartında sıkıntı yaşadım. senin gibi itopyayı aradım 1 saat 15 dakika bekledim en sonunda dayanamayıp kapattım neden biliyor musun 15 dakika 4 kişi vardı sırada tam 1 (bir) saat boyunca sadece 1 (bir) kişiyi bekledim sonra dedim bunlar alay ediyor. şikayet vara yazdım ve ekran kartımı gönderecektim garantiye direk asusa yazdım onarım talebi onlarda ertesi gün aradılar hemen. sıkıntının hangi parçada olduğunu bulabilirsen direk markasına ulaş itopyayı boşver.
Tüm parçaları tek tek göndersem olur mu ki ? Ya bir de şöyle bir şey var benim garantim itopya bilgisayar üzerinden yapılan bir şey. Ben parayı itopya bilgisayara verdim . Onların bakması gereken bir şey . Şu adımda artık benim kimseyle zaten işim yok . Sorunumun çözülmesini istiyorum sadece. Bu kadar rezillik olmaz ya .
 

İbrahim Özel

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,767
En İyi Cevap
13
Tüm parçaları tek tek göndersem olur mu ki ? Ya bir de şöyle bir şey var benim garantim itopya bilgisayar üzerinden yapılan bir şey. Ben parayı itopya bilgisayara verdim . Onların bakması gereken bir şey . Şu adımda artık benim kimseyle zaten işim yok . Sorunumun çözülmesini istiyorum sadece. Bu kadar rezillik olmaz ya .
Dostum üşenmeden yukarıdaki mesajımı okuyun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
907,259
Mesajlar
8,306,484
Üyeler
140,797
Son üye
ahmetefe5858
Top Bottom