Bende dedimki ben dahil görüştüğüm çevremdeki kullanıcılardanda bir sorun görmedim, bir sorun olursada üründe arıza olabilir verirsin garantiye yani adamlar ***** değil herhalde bozuk ürün satıp bu kadar satış yakalayamaz dimi ?
Ki piyasada bir ürün çok ise arıza şikayeti daha fazla olabilir piyasada çok olduğu için yine oranlarına bakmak gerekir. Soğutma konusunda 65W işlemci ve 120W ekran kartı için ise iyi bir soğutması var yani bunu ben demiyorum Donanım arşivi, Technopat ve başka bir çok kanal ve inceleme basını diyor. İstiyorsan onlarla kavga et beni ilgilendirmiyor ben memnunum ve destekleyende çok

.
Ben diğer marka modellere düşman değilim gerektiğinde onlarıda öneriyorum, ama işte sen tartışmaya yer arıyorsun. Ruffla bile daha rahat anlaşıyordum konuşarak.
Her neyse adamın konusunu işgal ediyoruz, konu sahibi karar verir nasıl bir şey istediğine.