Amazon’nun haksız yere siparişi iptal etmesi

Katılım
25 Ocak 2023
Mesajlar
243
Reaksiyon skoru
91
Merhaba,

Son birkaç gündür Amazon’dan sistem toplama niyeti ile ürün sipariş etmeye çalışıyorum. İlk siparişimde bir hata olduğu için siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Ertesi gün sipariş ettiğimde sistem siparişi otomatik olarak bir evin ihtiyacından fazla satın alınmıştır diyerek saçma bir sebeple iptal etti. Ardından defalarca denedim ama hep aynı şekilde iptal edildi. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu izah ettim. Sorunun düzeldiğini söylediler ve sipariş vermeme söylediler fakat yine iptal oldu. Yine müşteri hizmetleri ile sert bir dil ile iletişime geçince bu sefer kararlarından vazgeçmediklerini bir evin ihtiyacından fazla sipariş verilemeyeceğini yazdılar. Yıllardır online alışveriş yaparım bu kadar absürt bir olay yaşamadım. Adamlar Türkiye’de mottolarından tamamen şaşmış durumda. Ürünler indirimde olduğu için almak istedim ama ısrarla izin vermediler. Aynı ürünü daha önce teslim alsam ve tekrar sipariş versem yapılan işlemin mantığını anlarım ama bu anlaşılır gibi değil. Amazon Türkiye çalışanları aşırı burnu havada ve iş bilmez kişiler. Daha önce benzer bir konuda mağdur edilmiştim ve bu yine yaşandı.

Son zamanlarda yaşanan sorunları okuyordum fakat bu boyutta olduğunu tahmin etmiyordum. Alışveriş yapacakların başka mecraları kullanmasını akıl ve ruh sağlığı için tavsiye ederim.
 

Ekler

  • IMG_2028.png
    IMG_2028.png
    669.4 KB · Hit: 1,065
  • IMG_2029.jpeg
    IMG_2029.jpeg
    848.5 KB · Hit: 452
  • IMG_2027.png
    IMG_2027.png
    574.8 KB · Hit: 510
  • IMG_2030.png
    IMG_2030.png
    628.2 KB · Hit: 519
  • IMG_2031.png
    IMG_2031.png
    714.7 KB · Hit: 561
Ekran kartı ve anakarttan çok aldığın içindir. Tek tek almayı deneyebilirsin.
 
Uygulama gayet güzel. 3 ekran kartını ne yapacaksın derler adama. Kar imajıyla geri satılmasına önlem almışlar.

İyi olmuş. Sürekli burda sızlanılıyor indirimli teknolojik ürünleri birden fazla alıp hak gasp ediyorlar diye. Şu konuyu en başa sabitleseler de herkes görse.
 
Asıl soru bence 3 tane 7800x napıcagın ?
 
Hemen sonuca varmayın. Belki iptal olduğu için tekrar sipariş vermiştir.
 
Ekran kartı ve anakarttan çok aldığın içindir. Tek tek almayı deneyebilirsin.
Hocam tek sipariş verdim. İptal olunca yine verdiğim için sistem bir çok kez aldığımı düşünüyor sanırım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Asıl soru bence 3 tane 7800x napıcagın ?
Canım kardeşim 3 tane almıyorum iptal olduğu için olayı anlamadım ve tekrar sipariş verdim.
 
Hocam tek sipariş verdim. İptal olunca yine verdiğim için sistem bir çok kez aldığımı düşünüyor sanırım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Canım kardeşim 3 tane almıyorum iptal olduğu için olayı anlamadım ve tekrar sipariş verdim.
Bilgisayar bileşenleri kategorisinden çok ürün alındığı için kâr amacı olduğunu düşünmüş olabilirler. Sonuçta hepsi parça, ortada sistem yok. Haklı bir önlem. Başka siteden almaya çalışın.
 
Amazonu seviyorum ama bazen çok ufak şeylerden büyük sorunlar çıkabiliyor ödeme kısmında hata oluyor para çekmiyor siparişi alıyor kuponu yiyor ve ertesi gün siparişiniz iptal ediliyor. Kupon olmuyor ve belki o ürünün fiyatı artıyor cidden Amazondaki fiyatlar günlük değişiyor biraz saçma bir sistemleri var
 
Amazon artık N11'in bile gerisinde MH olarak. Forumda bi dünya böyle şikayet var ve çözmüyorlar. N11 bile kendini düzeltti koskoca amazon bozdu.
 
Amazon artık N11'in bile gerisinde MH olarak. Forumda bi dünya böyle şikayet var ve çözmüyorlar. N11 bile kendini düzeltti koskoca amazon bozdu.
Amazon müşteriye göre muamele yapıyor olabilir mi acaba, kafamı kurcaladı. Hesabımda Amazon.de Amazon.co.uk siparişleri de yaptım ve çok fazla da Amazon.com.tr siparişim oldu, bana verilen müşteri hizmetleri desteğinden gayet memnunum. Bir başka hesaptaki siparişimi hatırlıyorum, biraz sancılı olmuştu sipariş süreci. Eğer böyle bir durum varsa büyük problem. Çoğu firma toparlandı, Amazon cidden geriye mi gidiyor kafamı kurcalıyor.
 
a.kartı pert ettik, adamlar sorgusuz sualsiz aldı amazon.de
 
Amazon müşteriye göre muamele yapıyor olabilir mi acaba, kafamı kurcaladı. Hesabımda Amazon.de Amazon.co.uk siparişleri de yaptım ve çok fazla da Amazon.com.tr siparişim oldu, bana verilen müşteri hizmetleri desteğinden gayet memnunum. Bir başka hesaptaki siparişimi hatırlıyorum, biraz sancılı olmuştu sipariş süreci. Eğer böyle bir durum varsa büyük problem. Çoğu firma toparlandı, Amazon cidden geriye mi gidiyor kafamı kurcalıyor.
Büyük ihtimal böyle bir şey çünkü TR ye leş bir hizmetleri var
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,156,942
Mesajlar
10,426,942
Üyeler
183,787
Son üye
maksut
Geri
Top