Neler Yeni

Amazon’nun haksız yere siparişi iptal etmesi

Katılım
25 Ocak 2023
Mesajlar
234
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
aytaç tan
Merhaba,

Son birkaç gündür Amazon’dan sistem toplama niyeti ile ürün sipariş etmeye çalışıyorum. İlk siparişimde bir hata olduğu için siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Ertesi gün sipariş ettiğimde sistem siparişi otomatik olarak bir evin ihtiyacından fazla satın alınmıştır diyerek saçma bir sebeple iptal etti. Ardından defalarca denedim ama hep aynı şekilde iptal edildi. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu izah ettim. Sorunun düzeldiğini söylediler ve sipariş vermeme söylediler fakat yine iptal oldu. Yine müşteri hizmetleri ile sert bir dil ile iletişime geçince bu sefer kararlarından vazgeçmediklerini bir evin ihtiyacından fazla sipariş verilemeyeceğini yazdılar. Yıllardır online alışveriş yaparım bu kadar absürt bir olay yaşamadım. Adamlar Türkiye’de mottolarından tamamen şaşmış durumda. Ürünler indirimde olduğu için almak istedim ama ısrarla izin vermediler. Aynı ürünü daha önce teslim alsam ve tekrar sipariş versem yapılan işlemin mantığını anlarım ama bu anlaşılır gibi değil. Amazon Türkiye çalışanları aşırı burnu havada ve iş bilmez kişiler. Daha önce benzer bir konuda mağdur edilmiştim ve bu yine yaşandı.

Son zamanlarda yaşanan sorunları okuyordum fakat bu boyutta olduğunu tahmin etmiyordum. Alışveriş yapacakların başka mecraları kullanmasını akıl ve ruh sağlığı için tavsiye ederim.
 

Ekler

  • IMG_2028.png
    IMG_2028.png
    669.4 KB · Hit: 1,012
  • IMG_2029.jpeg
    IMG_2029.jpeg
    848.5 KB · Hit: 402
  • IMG_2027.png
    IMG_2027.png
    574.8 KB · Hit: 461
  • IMG_2030.png
    IMG_2030.png
    628.2 KB · Hit: 474
  • IMG_2031.png
    IMG_2031.png
    714.7 KB · Hit: 496

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,296
En İyi Cevap
1
Ekran kartı ve anakarttan çok aldığın içindir. Tek tek almayı deneyebilirsin.
 

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
Uygulama gayet güzel. 3 ekran kartını ne yapacaksın derler adama. Kar imajıyla geri satılmasına önlem almışlar.

İyi olmuş. Sürekli burda sızlanılıyor indirimli teknolojik ürünleri birden fazla alıp hak gasp ediyorlar diye. Şu konuyu en başa sabitleseler de herkes görse.
 

t1k3beratfatih

80+ Bronze
Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
1,742
Dahası  
Reaksiyon skoru
873
Yaş
19
Konum
Kocaeli İzmit
İsim
Berat fatih
Asıl soru bence 3 tane 7800x napıcagın ?
 
Katılım
25 Ocak 2023
Mesajlar
234
Dahası  
Reaksiyon skoru
87
İsim
aytaç tan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Ekran kartı ve anakarttan çok aldığın içindir. Tek tek almayı deneyebilirsin.
Hocam tek sipariş verdim. İptal olunca yine verdiğim için sistem bir çok kez aldığımı düşünüyor sanırım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Asıl soru bence 3 tane 7800x napıcagın ?
Canım kardeşim 3 tane almıyorum iptal olduğu için olayı anlamadım ve tekrar sipariş verdim.
 

kaani

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
807
Dahası  
Reaksiyon skoru
487
İsim
Kaan
Hocam tek sipariş verdim. İptal olunca yine verdiğim için sistem bir çok kez aldığımı düşünüyor sanırım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Canım kardeşim 3 tane almıyorum iptal olduğu için olayı anlamadım ve tekrar sipariş verdim.
Bilgisayar bileşenleri kategorisinden çok ürün alındığı için kâr amacı olduğunu düşünmüş olabilirler. Sonuçta hepsi parça, ortada sistem yok. Haklı bir önlem. Başka siteden almaya çalışın.
 

Hydranoid

80+ Bronze
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
1,162
Amazonu seviyorum ama bazen çok ufak şeylerden büyük sorunlar çıkabiliyor ödeme kısmında hata oluyor para çekmiyor siparişi alıyor kuponu yiyor ve ertesi gün siparişiniz iptal ediliyor. Kupon olmuyor ve belki o ürünün fiyatı artıyor cidden Amazondaki fiyatlar günlük değişiyor biraz saçma bir sistemleri var
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Amazon artık N11'in bile gerisinde MH olarak. Forumda bi dünya böyle şikayet var ve çözmüyorlar. N11 bile kendini düzeltti koskoca amazon bozdu.
 

kaani

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
807
Dahası  
Reaksiyon skoru
487
İsim
Kaan
Amazon artık N11'in bile gerisinde MH olarak. Forumda bi dünya böyle şikayet var ve çözmüyorlar. N11 bile kendini düzeltti koskoca amazon bozdu.
Amazon müşteriye göre muamele yapıyor olabilir mi acaba, kafamı kurcaladı. Hesabımda Amazon.de Amazon.co.uk siparişleri de yaptım ve çok fazla da Amazon.com.tr siparişim oldu, bana verilen müşteri hizmetleri desteğinden gayet memnunum. Bir başka hesaptaki siparişimi hatırlıyorum, biraz sancılı olmuştu sipariş süreci. Eğer böyle bir durum varsa büyük problem. Çoğu firma toparlandı, Amazon cidden geriye mi gidiyor kafamı kurcalıyor.
 

snop02

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
926
Dahası  
Reaksiyon skoru
305
İsim
snop02
a.kartı pert ettik, adamlar sorgusuz sualsiz aldı amazon.de
 
Katılım
16 Ağustos 2021
Mesajlar
6,338
En İyi Cevap
3
Amazon müşteriye göre muamele yapıyor olabilir mi acaba, kafamı kurcaladı. Hesabımda Amazon.de Amazon.co.uk siparişleri de yaptım ve çok fazla da Amazon.com.tr siparişim oldu, bana verilen müşteri hizmetleri desteğinden gayet memnunum. Bir başka hesaptaki siparişimi hatırlıyorum, biraz sancılı olmuştu sipariş süreci. Eğer böyle bir durum varsa büyük problem. Çoğu firma toparlandı, Amazon cidden geriye mi gidiyor kafamı kurcalıyor.
Büyük ihtimal böyle bir şey çünkü TR ye leş bir hizmetleri var
 
Top Bottom