MiralayErdem
80+
- Katılım
- 25 Ocak 2023
- Mesajlar
- 234
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 87
- İsim
- aytaç tan
Merhaba,
Son birkaç gündür Amazon’dan sistem toplama niyeti ile ürün sipariş etmeye çalışıyorum. İlk siparişimde bir hata olduğu için siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Ertesi gün sipariş ettiğimde sistem siparişi otomatik olarak bir evin ihtiyacından fazla satın alınmıştır diyerek saçma bir sebeple iptal etti. Ardından defalarca denedim ama hep aynı şekilde iptal edildi. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu izah ettim. Sorunun düzeldiğini söylediler ve sipariş vermeme söylediler fakat yine iptal oldu. Yine müşteri hizmetleri ile sert bir dil ile iletişime geçince bu sefer kararlarından vazgeçmediklerini bir evin ihtiyacından fazla sipariş verilemeyeceğini yazdılar. Yıllardır online alışveriş yaparım bu kadar absürt bir olay yaşamadım. Adamlar Türkiye’de mottolarından tamamen şaşmış durumda. Ürünler indirimde olduğu için almak istedim ama ısrarla izin vermediler. Aynı ürünü daha önce teslim alsam ve tekrar sipariş versem yapılan işlemin mantığını anlarım ama bu anlaşılır gibi değil. Amazon Türkiye çalışanları aşırı burnu havada ve iş bilmez kişiler. Daha önce benzer bir konuda mağdur edilmiştim ve bu yine yaşandı.
Son zamanlarda yaşanan sorunları okuyordum fakat bu boyutta olduğunu tahmin etmiyordum. Alışveriş yapacakların başka mecraları kullanmasını akıl ve ruh sağlığı için tavsiye ederim.
Son birkaç gündür Amazon’dan sistem toplama niyeti ile ürün sipariş etmeye çalışıyorum. İlk siparişimde bir hata olduğu için siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Ertesi gün sipariş ettiğimde sistem siparişi otomatik olarak bir evin ihtiyacından fazla satın alınmıştır diyerek saçma bir sebeple iptal etti. Ardından defalarca denedim ama hep aynı şekilde iptal edildi. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu izah ettim. Sorunun düzeldiğini söylediler ve sipariş vermeme söylediler fakat yine iptal oldu. Yine müşteri hizmetleri ile sert bir dil ile iletişime geçince bu sefer kararlarından vazgeçmediklerini bir evin ihtiyacından fazla sipariş verilemeyeceğini yazdılar. Yıllardır online alışveriş yaparım bu kadar absürt bir olay yaşamadım. Adamlar Türkiye’de mottolarından tamamen şaşmış durumda. Ürünler indirimde olduğu için almak istedim ama ısrarla izin vermediler. Aynı ürünü daha önce teslim alsam ve tekrar sipariş versem yapılan işlemin mantığını anlarım ama bu anlaşılır gibi değil. Amazon Türkiye çalışanları aşırı burnu havada ve iş bilmez kişiler. Daha önce benzer bir konuda mağdur edilmiştim ve bu yine yaşandı.
Son zamanlarda yaşanan sorunları okuyordum fakat bu boyutta olduğunu tahmin etmiyordum. Alışveriş yapacakların başka mecraları kullanmasını akıl ve ruh sağlığı için tavsiye ederim.