Elim Kırılmış Olabilir Mi?

MonteCapz

80+ Silver
Katılım
21 Aralık 2022
Mesajlar
2,126
Reaksiyon skoru
1,302
Merhaba beyler, öncelikle doktora git falan demezseniz bir şey soracağım. Yarım saat içerisinde arkadaşım sinirlendirdi şakasına 5-6 yumruk attım ve elimin internetten araştırdığım kadarıyla metakarp kısmında şişlik ve hafif ağrı var. Şişlik ve ağrı yarında devam ederse zaten doktora gideceğim. Boksör kırığı olarakda geçiyormuş. Yumrugumu siktigimda ve elimi germetye calistigimda ağrıyor. Bu klasik kirulsa duramazsin ağrısından değil ama. Diğer elime gorede şişti baya yani. Kırık olup olmadigini nasıl anlarım. Bu arada serçe parmakta falan haraket kaybı yok internette haraket kaybı görülebilir diyordu.
 
Sağlığın araştırması olmaz dostum git bi göster.
 
Merhaba beyler, öncelikle doktora git falan demezseniz bir şey soracağım. Yarım saat içerisinde arkadaşım sinirlendirdi şakasına 5-6 yumruk attım ve elimin internetten araştırdığım kadarıyla metakarp kısmında şişlik ve hafif ağrı var. Şişlik ve ağrı yarında devam ederse zaten doktora gideceğim. Boksör kırığı olarakda geçiyormuş. Yumrugumu siktigimda ve elimi germetye calistigimda ağrıyor. Bu klasik kirulsa duramazsin ağrısından değil ama. Diğer elime gorede şişti baya yani. Kırık olup olmadigini nasıl anlarım. Bu arada serçe parmakta falan haraket kaybı yok internette haraket kaybı görülebilir diyordu.
hafif ağrı var diyorsunuz zedelenmiştir çatlak bile olsa eldeki kemik hasarı inletir adamı
 
Kırılsa duramazsın olayına takılma kırık kolla 2 hafta gezmişliğim var 😅 Bugünü atlat yarına iyi kötü anlaşılır.
 
kırık çatlak olsa şuan forumda zaman geçirebileceğini sanmıyorum sen yinede doktora göster
 
Merhaba beyler, öncelikle doktora git falan demezseniz bir şey soracağım. Yarım saat içerisinde arkadaşım sinirlendirdi şakasına 5-6 yumruk attım ve elimin internetten araştırdığım kadarıyla metakarp kısmında şişlik ve hafif ağrı var. Şişlik ve ağrı yarında devam ederse zaten doktora gideceğim. Boksör kırığı olarakda geçiyormuş. Yumrugumu siktigimda ve elimi germetye calistigimda ağrıyor. Bu klasik kirulsa duramazsin ağrısından değil ama. Diğer elime gorede şişti baya yani. Kırık olup olmadigini nasıl anlarım. Bu arada serçe parmakta falan haraket kaybı yok internette haraket kaybı görülebilir diyordu.
İnternetten bakarak teşhis koymaya çalışırsan birden kendini tabutta bulursun, sana sadece evham yaptırır (tecrübeyle sabit). En iyisi doktora gitmek.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,398
Mesajlar
11,076,777
Üyeler
198,124
Son üye
syncx
Geri
Top