Abra a7 kullanan var mı

ha tamam imzada gördüm neden kasa toplamıyosun?
bende kasa fanboylarını sevmemde bende bu sene lise 2 ye geçtim ailem bana bıraktı ne alıcağımı ama laptop al diyolar bizim tavsiyemiz bende ara sıra arkadaşlarımla kalıyorum şehir dışına çıkıyorum filan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


g.o
Bende kasa isterim de peder aşırı ileri görüşlü (!) olduğu için üniversite de kullanırsın diye laptop aldırıyor
Buna şükür
 
Bende kasa isterim de peder aşırı ileri görüşlü (!) olduğu için üniversite de kullanırsın diye laptop aldırıyor
Buna şükür
yalnız o zaman en az 2060lı lazım çünkü 1650 ti kaldırmaz 4 yıl sonra yı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende kasa isterim de peder aşırı ileri görüşlü (!) olduğu için üniversite de kullanırsın diye laptop aldırıyor
Buna şükür
benimkiler üniye kadar dayanmasa bile geziyosun gezerken kullanırsın diyor
 
yalnız o zaman en az 2060lı lazım çünkü 1650 ti kaldırmaz 4 yıl sonra yı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


benimkiler üniye kadar dayanmasa bile geziyosun gezerken kullanırsın diyor
Hocam olay şöyle oldu
Ben 5000tl sistem istedim
Babam laptop olsa iyi olur dedi
Ben dedim laptop olursa pahalı oluyor
Bu sefer 1000 daha verelim mobil olsun dedi
Bilmiyorum 2060 lı lar 9000 den başlıyor mecbur 1650ti a talim zaten 2 sene oynatsa yeter son sınıfta oyun oynamam
 
Hocam olay şöyle oldu
Ben 5000tl sistem istedim
Babam laptop olsa iyi olur dedi
Ben dedim laptop olursa pahalı oluyor
Bu sefer 1000 daha verelim mobil olsun dedi
Bilmiyorum 2060 lı lar 9000 den başlıyor mecbur 1650ti a talim zaten 2 sene oynatsa yeter son sınıfta oyun oynamam
yemin ederim aynısı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam olay şöyle oldu
Ben 5000tl sistem istedim
Babam laptop olsa iyi olur dedi
Ben dedim laptop olursa pahalı oluyor
Bu sefer 1000 daha verelim mobil olsun dedi
Bilmiyorum 2060 lı lar 9000 den başlıyor mecbur 1650ti a talim zaten 2 sene oynatsa yeter son sınıfta oyun oynamam
ben bunu konularda baya bilgilendim 2 aydan beri araştırıyorum istersen sana bir kaç link verebilirim
 
yemin ederim aynısı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben bunu konularda baya bilgilendim 2 aydan beri araştırıyorum istersen sana bir kaç link verebilirim
İyi olur aklımda bu var önerilere açığım
 
İyi olur aklımda bu var önerilere açığım
öncelikle oynadığın oyunları söylermisin birde yeni ryzenler çok fazla ısınıyorlar çünkü çok güçlüler mesela asusun da vardı ryzne 4600h 90 derecelerin üstünü görüyordu monster bakabilirsin mesela beğenmezsen 15 gün içinde iade edersin ve bütçen ne kadar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,091
Mesajlar
11,084,104
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top