Neler Yeni

Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün almadan oku

Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
Selam Dostlar,

Teknobiyotikten aldığım Logitech MX Master 3S Performance Kablosuz Bluetooth mouse sipariş sürecimden bahsedeceğim. Ürünü teknobiyotik'in kendi sitesinden satın aldım ve ürün geldiğinde diğer sitelerden aldığım 8-9 Logitech ürünümden farklı olarak üzerinde Çince yazılarla karşılaştım. Aliexpressten bir araştırma yaptım ve orada satılan ürünle aynı olduğunu fark ettim. Bence bu ürün Türkiye için üretilmemiş, resmi distribütörden alınmamıştı.

Sonrasında iade işlemi için başvurdum ve aşağıdaki maddenin de içerisinde bulunduğu bir iade mesajı aldım.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.

''Peki'' dedim ve kargo ücretini ödeyerek (180 ₺) iade için Teknobiyotik'e geri gönderdim. Sonrasında ise bir kaç gün sonra ürüne ödediğim para hesabıma geri gönderildi.
Kargo ücretini talep ettiğimde ise ürünün orjinal olduğunu, kargo ücretini geri gönderemeyeceklerini ilettiler.

Belki de iş için piyasada bulunan en premium mouselardan birini satın alırken 3,300 ₺ küsür para ödüyorsunuz ve ürün sanki aliexpress'den satın almış gibi elinize geçiyor. Çin pazarının çok kuvvetli replika ürün yeteneği varken bu ürün orjinal mi? Ya da bu ürünün resmi Türkiye garantisi mevcut mu? Bu soruların cevaplarından eminseniz bir sorun yok fakat emin değilseniz Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Çünkü gönderdikleri ürün Teknobiyotik'e göre ''Ayıpsız''.

Gelen ürünün fotoğraflarını ekliyorum.

Dipnot: Sonrasında aynı ürünü amazon.tr'den satın aldım. Gelen ürün Logitech Europe ürünüydü ve kutu üzerinde genel açıklamalar ingilizce iken, yan tarafında Türkçe açıklama mevcuttu. Yani ürün Türkiye pazarına uygun bir üründü.
 

Ekler

  • 1.jpg
    1.jpg
    678.6 KB · Hit: 87
  • 2.jpg
    2.jpg
    257.7 KB · Hit: 84
  • 3.jpg
    3.jpg
    209.4 KB · Hit: 84
  • 4.jpg
    4.jpg
    1.3 MB · Hit: 78
Son düzenleme:

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,888
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,525
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Orijinal fakat muhtemelen paralel ithalat ürünüydü.
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Orijinal fakat muhtemelen paralel ithalat ürünüydü.
Bu durum garanti süreçleri için büyük bir soru işareti oluşturabiliyor ve bence hiç bir müşteri böyle bir ürünü iade etmek için kargo ücretini ödemek zorunda kalmamalı.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,888
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,525
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Bu durum garanti süreçleri için büyük bir soru işareti oluşturabiliyor ve bence hiç bir müşteri böyle bir ürünü iade etmek için kargo ücretini ödemek zorunda kalmamalı.
Yasal olarak öyle bir hakları yok. İadelerde satıcı öder kargoyu.
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Yasal olarak öyle bir hakları yok. İadelerde satıcı öder kargoyu.
Gönderdikleri iade mesajında şunlar yazıyordu.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.
⭑Yurtiçi Kargo / ....... kargo kodu ile ücretini ödeyerek daha ucuz bir şekilde gönderim sağlayabilirsiniz.

Ben de kapıdan geri göndermesinler sonrasında Teknobiyotikle çözeriz diye kargo ücretini ödeyerek gönderdim fakat sonucunda kargo ücretini geri iade etmediler.
 

floscy

80+ Bronze
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
937
Dahası  
Reaksiyon skoru
493
İsim
Emre Efe
teknobiyotik rezalet bi yer bastan ordan alirken hata etmissiniz alis satis kisminda sikinti yasatmiyor ama iade garanti gibi durumlarda cok sikinti yaratiyor. Kargoyu size odetme haklari yok o parayi geri talep edin
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
teknobiyotik rezalet bi yer bastan ordan alirken hata etmissiniz alis satis kisminda sikinti yasatmiyor ama iade garanti gibi durumlarda cok sikinti yaratiyor. Kargoyu size odetme haklari yok o parayi geri talep edin
Daha önce hiç iade sürecim olmamıştı. İşlemci vs almıştım ama ilk defa böyle bir durumla karşılaştım. Kargo ücreti için THH'ye başvuracağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

tüketici haklarına şikayet edip kargo ücretini geri alın
Başvuracağım. Teşekkürler
 

sfky9842

80+ Bronze
Katılım
25 Şubat 2024
Mesajlar
1,719
Dahası  
Reaksiyon skoru
687
İsim
SEFA KAYA
Selam Dostlar,

Teknobiyotikten aldığım Logitech MX Master 3S Performance Kablosuz Bluetooth mouse sipariş sürecimden bahsedeceğim. Ürünü teknobiyotik'in kendi sitesinden satın aldım ve ürün geldiğinde diğer sitelerden aldığım 8-9 Logitech ürünümden farklı olarak üzerinde Çince yazılarla karşılaştım. Aliexpressten bir araştırma yaptım ve orada satılan ürünle aynı olduğunu fark ettim. Bence bu ürün Türkiye için üretilmemiş, resmi distribütörden alınmamıştı.

Sonrasında iade işlemi için başvurdum ve aşağıdaki maddenin de içerisinde bulunduğu bir iade mesajı aldım.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.

''Peki'' dedim ve kargo ücretini ödeyerek (180 ₺) iade için Teknobiyotik'e geri gönderdim. Sonrasında ise bir kaç gün sonra ürüne ödediğim para hesabıma geri gönderildi.
Kargo ücretini talep ettiğim de ise ürünün orjinal olduğunu, kargo ücretini geri gönderemeyeceklerini ilettiler.

Belki de iş için piyasada bulunan en premium mouselardan birini satın alırken 3,300 ₺ küsür para ödüyorsunuz ve ürün sanki aliexpress'den satın almış gibi elinize geçiyor. Çin pazarının çok kuvvetli replika ürün yeteneği varken bu ürün orjinal mi? Ya da bu ürünün resmi Türkiye garantisi mevcut mu? Bu soruların cevaplarından eminseniz bir sorun yok fakat emin değilseniz Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Çünkü gönderdikleri ürün Teknobiyet'e göre ''Ayıpsız''.

Gelen ürünün fotoğraflarını ekliyorum.

Dipnot: Sonrasında aynı ürünü amazon.tr'den satın aldım. Gelen ürün Logitech Europe ürünüydü ve kutu üzerinde genel açıklamalar ingilizce iken, yan tarafında Türkçe açıklama mevcuttu. Yani ürün Türkiye pazarına uygun bir üründü.
kral yanlış anlama da
amazon, hepsiburada, pazarama, trendyol gibi yerler varken neden teknobiyotik gibi yerden aldın :)
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
kral yanlış anlama da
amazon, hepsiburada, pazarama, trendyol gibi yerler varken neden teknobiyotik gibi yerden aldın :)
Teknobiyotik'den aldığım zamanda ürün resmi satıcılarda yoktu. Amazon Almanya satıcısında vardı ama 10 güne falan geliyor Almanyadan almak için vaktim yoktu. Daha sonra Amazon.tr satıcısında bulabildim.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Selam Dostlar,

Teknobiyotikten aldığım Logitech MX Master 3S Performance Kablosuz Bluetooth mouse sipariş sürecimden bahsedeceğim. Ürünü teknobiyotik'in kendi sitesinden satın aldım ve ürün geldiğinde diğer sitelerden aldığım 8-9 Logitech ürünümden farklı olarak üzerinde Çince yazılarla karşılaştım. Aliexpressten bir araştırma yaptım ve orada satılan ürünle aynı olduğunu fark ettim. Bence bu ürün Türkiye için üretilmemiş, resmi distribütörden alınmamıştı.

Sonrasında iade işlemi için başvurdum ve aşağıdaki maddenin de içerisinde bulunduğu bir iade mesajı aldım.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.

''Peki'' dedim ve kargo ücretini ödeyerek (180 ₺) iade için Teknobiyotik'e geri gönderdim. Sonrasında ise bir kaç gün sonra ürüne ödediğim para hesabıma geri gönderildi.
Kargo ücretini talep ettiğim de ise ürünün orjinal olduğunu, kargo ücretini geri gönderemeyeceklerini ilettiler.

Belki de iş için piyasada bulunan en premium mouselardan birini satın alırken 3,300 ₺ küsür para ödüyorsunuz ve ürün sanki aliexpress'den satın almış gibi elinize geçiyor. Çin pazarının çok kuvvetli replika ürün yeteneği varken bu ürün orjinal mi? Ya da bu ürünün resmi Türkiye garantisi mevcut mu? Bu soruların cevaplarından eminseniz bir sorun yok fakat emin değilseniz Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Çünkü gönderdikleri ürün Teknobiyet'e göre ''Ayıpsız''.

Gelen ürünün fotoğraflarını ekliyorum.

Dipnot: Sonrasında aynı ürünü amazon.tr'den satın aldım. Gelen ürün Logitech Europe ürünüydü ve kutu üzerinde genel açıklamalar ingilizce iken, yan tarafında Türkçe açıklama mevcuttu. Yani ürün Türkiye pazarına uygun bir üründü.
her şey bir yana kargo parasını satıcı ödemek zorunda öyle bir dünya yok ne demek kargo parasını alıcıya ödetiyorlar!
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Özgür Sönmez
her şey bir yana kargo parasını satıcı ödemek zorunda öyle bir dünya yok ne demek kargo parasını alıcıya ödetiyorlar!
Dediğim gibi Teknobiyotik'in iade konusunda huyunu suyunu bilmiyordum. Kapıdan geri göndermesinler diye ödedik ve sonrasında da geri göndermeyeceklerini söylediler. Uğraştıracaklar şimdi
 

floscy

80+ Bronze
Katılım
23 Aralık 2020
Mesajlar
937
Dahası  
Reaksiyon skoru
493
İsim
Emre Efe
Dediğim gibi Teknobiyotik'in iade konusunda huyunu suyunu bilmiyordum. Kapıdan geri göndermesinler diye ödedik ve sonrasında da geri göndermeyeceklerini söylediler. Uğraştıracaklar şimdi
senin yine iadeyi almislar ben sivi sogutucu almistim onlardan benim iadeyi kabul etmediler kargo paralarini bana itelediler urunu geri gonderdiler :D sonra hem urun bende kaldi hem de urunun parasini iade aldim
 
Top Bottom