AMAZON TÜRKİYE SAÇMALIĞI

bu seferde olmaz ise zaten iade isteyip başka satıcıdan alacağım ve farkın karşılanmasını isteyeceğim çünkü yapacaklarını söylediler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ürün eline ulaştı mı bari 8 gün sonunda?
Evet, hata için özür dilemedi bana suçu atmış gibi anlatıyor hem kolay gelsine suçlanıyor.
 
Evet, hata için özür dilemedi bana suçu atmış gibi anlatıyor hem kolay gelsine suçlanıyor gibi anlatıyor.
ben arayarak iletişime geçtim ve hep özür dileyip sorunu çözmeye çalıştılar ancak onlarda bir şey yapamıyor 6 gün dolmadan 23'ünde doldu aradım özür dileyip tekrar gönderim yaptılar umarım artık 1 2 gün içerisinde gelir.
 
bu seferde olmaz ise zaten iade isteyip başka satıcıdan alacağım ve farkın karşılanmasını isteyeceğim çünkü yapacaklarını söylediler.
Aynı modelden varsa o dediğiniz olabilir farkı verirler ne şekilde verirler onu bilmem, benim sipariş daha saçma stok zaten yok iptal etmemi bekliyorlar. Amazonda ilk defa böyle bir sorun yaşıyorum mh maalesef hiç bir etkileri yok, nazikler anlayışlılar ama sorun çözülmedikten sonra çok da anlamı kalmıyor
 
Aynı modelden varsa o dediğiniz olabilir farkı verirler ne şekilde verirler onu bilmem, benim sipariş daha saçma stok zaten yok iptal etmemi bekliyorlar. Amazonda ilk defa böyle bir sorun yaşıyorum mh maalesef hiç bir etkileri yok, nazikler anlayışlılar ama sorun çözülmedikten sonra çok da anlamı kalmıyor
ben aldığımda 20 den fazla stok vardı bu sabah sonuncusu satıldı ve Amazonda kalmadı ben stok varken yeniden gönderim istedim umarım gelir yoksa parasında da değildim açıkçası, gidip başka bir ürünü elden alamaya üşendim okadar.
 
ben aldığımda 20 den fazla stok vardı bu sabah sonuncusu satıldı ve Amazonda kalmadı ben stok varken yeniden gönderim istedim umarım gelir yoksa parasında da değildim açıkçası, gidip başka bir ürünü elden alamaya üşendim okadar.
Siparişin benzer tarihte olması dikkatimi çekti açıkçası, stok olmasına rağmen neden böyle bi durum yaşandı ilginç
 
Yaklasık 5 yıldır amazonda alışveriş yapıyorım 1 gram bile sıkıntı yaşamadım kdjsksjd
buradaki olay hiç sıkıntı yaşamamak mı yoksa bir problem olduğunda çözümün hızlı ve zahmetsiz olması mı?

ilki ise sen şanslısın ürünü aldın onlarda kargoya verdiler sonrasında muhattab olmak zorunda kalmadın.

eğer ikincisi ise o zaman amazon iyi iş çıkarıyor demektir
 
buradaki olay hiç sıkıntı yaşamamak mı yoksa bir problem olduğunda çözümün hızlı ve zahmetsiz olması mı?

ilki ise sen şanslısın ürünü aldın onlarda kargoya verdiler sonrasında muhattab olmak zorunda kalmadın.

eğer ikincisi ise o zaman amazon iyi iş çıkarıyor demektir
biraz karışık anlatmışım gerçekten

Problem ben aldığımda ürün 19'unda gelecek dendi gelmedi olabilir gecikme problem bu değil olay ürünün 19'unda takip kısmında KARGO'YA VERİLDİ şeklinde gözüküp DEPODAN BİLE çıkmaması bunuda KARGO FİRMASINDAN ÖĞRENİYORUM bunun üzrine ardığımda MÜŞTERİ HİZMETLERİ DOPAYA ULAŞAMIYORLAR ÇÜKNÜ ORDA İRTİBATA GEÇECEK KİMSE YOK HERALDE İLETİ GEÇİLDİ, KARGO HAKKINDA BİLGİ ALAMIYORUM bana her ardığımda sabrınızı rica ediyorum diyorlar ve bekliyorum yine 23'ünde aradığımda durum aynı HALA DEPODAN ÇIKMAMIŞ VE DEPO 19'UNDA ONLARA GEÇİLEN İLETİYE CEVAP VERMEMİŞ , ben değilim ha depoya yazan direkt Amazon Müşteri hizmetleri.

Problem kısaca yanlış bilgilendirme, üründen haber alamama, ve verilen sürenin çok üstünde gecikme

Ekleme: beni takibe aldı temsilci bilgi vermek için normalde 22'sinde aramasılazımdı onuda yapmadılar.
Ekleme 2: bana dememişsin ama yinede konuyu toparlamış oldum.
 
Son düzenleme:
Benzer sorun yaşadım, kolay gelsin kargo verildi takip numarası olmasına rağmen ürün gelmedi. Sonra müşteri temsilcisi 2 gün bekletti duruma göre çıkış yapacağını söyledi. 2 gün sonra tekrar çıkış yapıldı amazonda ürünler 0 TL olarak gözüktü. 0 TL olarak yeni çıkış yapılan ürünler geldi. Diğer ilk verdiğim sipariş yaklaşık 15 gün sonra kolay gelsin tarafından tekrar gönderildi. Bende amazona durumu yazdım onlarda sizde kalabilir sorun yok dediler ürünler bende kaldı. Sanırım bu süreçte kamera vs izleniyordur çıkış yapıldıysada kargo firmasından tazmin ediyorlardır. Amazon bence Türkiye şartlarında şuanda en iyisi. Sorun yaşanabilir ama öyle yada böyle çözüyorlar. Zaten yanlış anlamayın ama monitördür vs test edip almak en sağlıklısı ölü piksel açısından. 1-2 bin ucuz olsun diye alıp sorun yaşayacağıma servisiyle geri gönderimiyle vs kontrol eder alırım mağazadan
 
bu da rezillik değilse ne mesela bir ürünü 2 gün içersinde teslim edeceğiz diyip etmemek ürün hakkında nerde olduğunu öğrenmeye çalıştığında kimsenin bilgisinin olmamaısı, kargoya verildi olarak bilgi geçilip ürünün depodan çıkmaması, Müşteri Temsilcisinin dopaya bildiri geçmesine rağmen 4 günde haber alamaması???
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


stok ( AMAZON TÜRKİYEDE ) yok o yüzden tekrar gönderi talebi yaptım Müşteri Hizmetlerinden keşke hiç uğraşmadaydım 2 bin TL için uğraştığımız sıkıntıya bak ya birde 30 gün içersinde tekrar alsaymışım fiyat farkını onlar karşılıyormuş bunuda sonradan onlardan öğrendim. Daha önemlisi şuan kullandığım Monitör emanet, işim gereği ihtiyacım var ofis'e gitmek istesem aynı şehirde bile değilim elden bir monitör almak istesem ilçede yok almak için 1.30 saat yol gitmem gerek o yüzden internetten aldım, adama da monitör gelsin verecem dedim aldım 9 gün oldu.
Biliyorsun her sitede her satıcının ürünü teslim etmeleri için verilen süre var yasal olarak, genellikle 15 gün civarı fln oluyor. 7 gün mü gecikti yoksa 2 gün mü anlamadım ama her ürünün sipariş ettiğin gün ertesi gelmesi veya en fazla 2 gün içinde gelmesi insanları çok alıştırmış, yasal süre içinde istediği zaman yollayabilirler, yine yasal süre içinde istediği zaman iade yaparlar ki iade için de en az 14 gün süreleri var. Bazılarında bu iki süreninde 20 veya 1 ay olduğunu belirtmek isterim :) Ben de para iadesi çok bekledim, genellikle amazon üzerinden satan başka bir satıcıdan dolayı, örneğin teknobiyotik, sanırım 3 kere alış-veriş yaptım, sanırım yine 3ünde de iade ettim, para iade etmeleri çok uzun sürüyor, 14 gün sonra Amazon dahil oluyor öyle para iadesi alıyorum. Her neyse bu şehre fln da bağlıdır ama sorun olmasa zaten böyle olmaz ama istediğin monitör az bir farkla hepsiburada'da fln varsa ora tercih edilebilir. Kargocularda birbirinden habersiz zaten, ben kolay gelsinéi sevmiyorum bir DHL bir de Aras, tabi tercih şansım varsa, yurtiçi kargo fln benden uzak dursun. Sanırım bu yurt içi çok ucuza fln çalışıyor, her ciddi kargo ihtiyacımda onlara denk geliyorum lanet olsun.
 
Dostum ürün kaybolmuş iade etmelerini iste yeniden al veya başka yerden al

amazon böyle diyorsa bilki o ürün depoda yada kargoda iç edilmiştir, çünkü benzer süreç benimde başıma gelmişti aldığım ayakkabı amazonda kargoya verildi gözüküyor takip nosu var, kolay gelsin böyle bir takipli kargo bize gelmedi diyordu işin özü ürün kayıp depo'da ya da kolay gelsin aktarma aracında kayboldu öyle kaldı iade ettiler amazon böyle saçmalıklara imza atabiliyor çok örneği var.
 
Amazon Türkiye satıcılı bir monitör satın aldım eskpress olarak Eylül 17'de ve 19 da kargoya verildi olarak görünüyordu ki 19 da gelmesi gerekiyordu kargonun teslimat süresi öyle diyordu (KOLAY GELSİN) kargo firmasını aradığımda kargonun daha onlara ulaşmadığını yani kargoya verilmediğini ve Amazon ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler 19'unda Amazonu aradığımda takip kimliğinde sıkıntı olduğunu ürünün depodan çıkmadığını hatta 'sıkışmış gibi bir durum' dediler ve depoya ileti geçip pazartesi yani 22'sinde elimde olmasını sağlayacaklarını söylediler bu sefer pazartesi durumu öğrenmek için aradığımda durum hala aynı kargo ile ilgili kimsenin bir haberi yok depodan da yanıt alınmıyor ne yapacağız diyorum 23'ünü bekleyin diyorlar şaka gibi.

Burda problem gecikmesi değil problem tek yaptıkları oyalamak Müşteri Hizmetlerine bağlanmak gerçekten çok kolay ve hızlı fakat hiçibir şeyden haberleri yok ve soruna çözümde bulamıyorlar bugün için tekrar gönderilmesini istedim fakat sipariş takipte hala kargoya verilmemiş büyük ihtimalle bugünde alamayacağım Amazon Türkiyeden satıcısından alacak arkadaşlar için söylüyorum 2 kere düşünün

BU OLAYLARDAN SONRA AMAZONDAN DAHA DA ALIŞVERİŞ YAPMAM BAZI FORUM KONULARINDA "ALIN GÜVENİLİR HELE AMAZON SATICI İSE ARKASINDA DURUYOR ÜRÜNÜNÜN" gibi söylemlerden sonra karar vermiştim keşke hiç o topa girmeseymişim :D, iadede de sıkıntı 6 günün sonunda iade alabiliyorsun en azından veriyorlar, istediğim monitör uygundu orda o yüzden iade yerine tekrar gönderi seçtim ama orda da hata yaptım galiba.
4 senedir Amazon prime kullanıcısıyım. Yaklaşık 60 bin TL'lik ocak ayında sistem dizdim her parçamı amazondan aldım sıfır sıkıntı yaşadım. Hatta ramleri aldıktan sonra indirime düştü. Böyle bir şey yaşandığı için aranıp özür dilediler ve aradaki indirim tutarını nakit ya da kupon olarak verebiliriz dediler. Dedimki derneğim var kedilerime mama alacağım siz ona ne kadar mama ediyorsa gönderin 10 kiloluk dedim. O zaman çorbada bizim de tuzumuz olsun diyip 5 paket mama gönderdiler halbuki benim iade parası 850 tl idi anca bir paket yapıyordu. Yani uzun lafın kısası hocam, aldığın satıcıyı araştır öyle sipariş ver. Dediğin sorunu 1 kere yaşadım sadece satıcının eğer satıcı Amazon değilse, ki Amazon olsa öyle bir sorun yaşamazsın ama diğer satıcılarsa onlarla iletişimi mesaj yoluyla değil, aranma talebi oluştur paşa paşa dönüyor satıcı sana yoksa Amazon sözleşmesini fes ediyor. Hakkını ara Amazon kötü değil bilgin olsun
 
Geçmiş olsun öncellikle ama Amazon Türkiye TR de en iyi alışveriş platformu olabilir diye düşünüyorum diğer platformlara göre gecikme vesaire elbette oluyor olmuyor değil ama müşteri memnuniyeti konusunda eline kimse bence su dökemez.
 
Biliyorsun her sitede her satıcının ürünü teslim etmeleri için verilen süre var yasal olarak, genellikle 15 gün civarı fln oluyor. 7 gün mü gecikti yoksa 2 gün mü anlamadım ama her ürünün sipariş ettiğin gün ertesi gelmesi veya en fazla 2 gün içinde gelmesi insanları çok alıştırmış, yasal süre içinde istediği zaman yollayabilirler, yine yasal süre içinde istediği zaman iade yaparlar ki iade için de en az 14 gün süreleri var. Bazılarında bu iki süreninde 20 veya 1 ay olduğunu belirtmek isterim :) Ben de para iadesi çok bekledim, genellikle amazon üzerinden satan başka bir satıcıdan dolayı, örneğin teknobiyotik, sanırım 3 kere alış-veriş yaptım, sanırım yine 3ünde de iade ettim, para iade etmeleri çok uzun sürüyor, 14 gün sonra Amazon dahil oluyor öyle para iadesi alıyorum. Her neyse bu şehre fln da bağlıdır ama sorun olmasa zaten böyle olmaz ama istediğin monitör az bir farkla hepsiburada'da fln varsa ora tercih edilebilir. Kargocularda birbirinden habersiz zaten, ben kolay gelsinéi sevmiyorum bir DHL bir de Aras, tabi tercih şansım varsa, yurtiçi kargo fln benden uzak dursun. Sanırım bu yurt içi çok ucuza fln çalışıyor, her ciddi kargo ihtiyacımda onlara denk geliyorum lanet olsun.
olay gecikmesi değil dediğim gibi üründen kimsenin haberi yok temsilci depoya soruyor depodan da haber yok, çıktı dendi çıkmamış kargo firmasıda bilmiyor nerde olduğunu olay habersizlik ve yanlış bilgi verilmesi, rezillik kısmıda aciliyeti vardı ve o yüzden prime aldım madem veremeyeceksin neden ekspress sipariş sistemi yapıyorsun?
 
Geri
Top