KISACA: ÜRÜN EKSPRESS OLMASINA RAĞMEN AŞIRI GECİKME, TEMSİLCİ VE DEPO ARASINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK, KARGONUN KAYBOLMASI.
Ürün normalde prime ile bir günde olduğu için aldım çünkü iş seyehatine gidecektim gelmediği için gitmedim arkadaşımı gönderdim çünkü asıl işim bilgisayar ile 1.mahcubiyetim burda zaten 2. yine başka bir arkadaşımdan emanet monitör aldım 2 güne vereceğim diye 8 gün oldu veremedim
prime ile 1 günde diyip 8 günde getirememek, kargonun kaybolması ve iletişimsizlik bazı arkadaşlar abartma falan dedi ama evet REZİLLİK, yinede umarım sizlerin işleri sekteye uğramaz ve bu durumlarda kalmazsınız boş marka savunuculuğu yapmayın.
Amazon Türkiye satıcılı bir monitör satın aldım eskpress olarak Eylül 17'de ve 19 da kargoya verildi olarak görünüyordu ki 19 da gelmesi gerekiyordu kargonun teslimat süresi öyle diyordu (KOLAY GELSİN) kargo firmasını aradığımda kargonun daha onlara ulaşmadığını yani kargoya verilmediğini ve Amazon ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler 19'unda Amazonu aradığımda takip kimliğinde sıkıntı olduğunu ürünün depodan çıkmadığını hatta 'sıkışmış gibi bir durum' dediler ve depoya ileti geçip pazartesi yani 22'sinde elimde olmasını sağlayacaklarını söylediler bu sefer pazartesi durumu öğrenmek için aradığımda durum hala aynı kargo ile ilgili kimsenin bir haberi yok depodan da yanıt alınmıyor ne yapacağız diyorum 23'ünü bekleyin diyorlar şaka gibi.
Burda problem gecikmesi değil problem tek yaptıkları oyalamak Müşteri Hizmetlerine bağlanmak gerçekten çok kolay ve hızlı fakat hiçibir şeyden haberleri yok ve soruna çözümde bulamıyorlar bugün için tekrar gönderilmesini istedim fakat sipariş takipte hala kargoya verilmemiş büyük ihtimalle bugünde alamayacağım Amazon Türkiyeden satıcısından alacak arkadaşlar için söylüyorum 2 kere düşünün
BU OLAYLARDAN SONRA AMAZONDAN DAHA DA ALIŞVERİŞ YAPMAM BAZI FORUM KONULARINDA "ALIN GÜVENİLİR HELE AMAZON SATICI İSE ARKASINDA DURUYOR ÜRÜNÜNÜN" gibi söylemlerden sonra karar vermiştim keşke hiç o topa girmeseymişim
, iadede de sıkıntı 6 günün sonunda iade alabiliyorsun en azından veriyorlar, istediğim monitör uygundu orda o yüzden iade yerine tekrar gönderi seçtim ama orda da hata yaptım galiba.
Ürün normalde prime ile bir günde olduğu için aldım çünkü iş seyehatine gidecektim gelmediği için gitmedim arkadaşımı gönderdim çünkü asıl işim bilgisayar ile 1.mahcubiyetim burda zaten 2. yine başka bir arkadaşımdan emanet monitör aldım 2 güne vereceğim diye 8 gün oldu veremedim
prime ile 1 günde diyip 8 günde getirememek, kargonun kaybolması ve iletişimsizlik bazı arkadaşlar abartma falan dedi ama evet REZİLLİK, yinede umarım sizlerin işleri sekteye uğramaz ve bu durumlarda kalmazsınız boş marka savunuculuğu yapmayın.
Amazon Türkiye satıcılı bir monitör satın aldım eskpress olarak Eylül 17'de ve 19 da kargoya verildi olarak görünüyordu ki 19 da gelmesi gerekiyordu kargonun teslimat süresi öyle diyordu (KOLAY GELSİN) kargo firmasını aradığımda kargonun daha onlara ulaşmadığını yani kargoya verilmediğini ve Amazon ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler 19'unda Amazonu aradığımda takip kimliğinde sıkıntı olduğunu ürünün depodan çıkmadığını hatta 'sıkışmış gibi bir durum' dediler ve depoya ileti geçip pazartesi yani 22'sinde elimde olmasını sağlayacaklarını söylediler bu sefer pazartesi durumu öğrenmek için aradığımda durum hala aynı kargo ile ilgili kimsenin bir haberi yok depodan da yanıt alınmıyor ne yapacağız diyorum 23'ünü bekleyin diyorlar şaka gibi.
Burda problem gecikmesi değil problem tek yaptıkları oyalamak Müşteri Hizmetlerine bağlanmak gerçekten çok kolay ve hızlı fakat hiçibir şeyden haberleri yok ve soruna çözümde bulamıyorlar bugün için tekrar gönderilmesini istedim fakat sipariş takipte hala kargoya verilmemiş büyük ihtimalle bugünde alamayacağım Amazon Türkiyeden satıcısından alacak arkadaşlar için söylüyorum 2 kere düşünün
BU OLAYLARDAN SONRA AMAZONDAN DAHA DA ALIŞVERİŞ YAPMAM BAZI FORUM KONULARINDA "ALIN GÜVENİLİR HELE AMAZON SATICI İSE ARKASINDA DURUYOR ÜRÜNÜNÜN" gibi söylemlerden sonra karar vermiştim keşke hiç o topa girmeseymişim

Son düzenleme: