AMAZON TÜRKİYE SAÇMALIĞI

PsrLo

80+
Katılım
3 Nisan 2024
Mesajlar
18
Reaksiyon skoru
5
KISACA: ÜRÜN EKSPRESS OLMASINA RAĞMEN AŞIRI GECİKME, TEMSİLCİ VE DEPO ARASINDAKİ İLETİŞİMSİZLİK, KARGONUN KAYBOLMASI.
Ürün normalde prime ile bir günde olduğu için aldım çünkü iş seyehatine gidecektim gelmediği için gitmedim arkadaşımı gönderdim çünkü asıl işim bilgisayar ile 1.mahcubiyetim burda zaten 2. yine başka bir arkadaşımdan emanet monitör aldım 2 güne vereceğim diye 8 gün oldu veremedim
prime ile 1 günde diyip 8 günde getirememek, kargonun kaybolması ve iletişimsizlik bazı arkadaşlar abartma falan dedi ama evet REZİLLİK, yinede umarım sizlerin işleri sekteye uğramaz ve bu durumlarda kalmazsınız boş marka savunuculuğu yapmayın.

Amazon Türkiye satıcılı bir monitör satın aldım eskpress olarak Eylül 17'de ve 19 da kargoya verildi olarak görünüyordu ki 19 da gelmesi gerekiyordu kargonun teslimat süresi öyle diyordu (KOLAY GELSİN) kargo firmasını aradığımda kargonun daha onlara ulaşmadığını yani kargoya verilmediğini ve Amazon ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler 19'unda Amazonu aradığımda takip kimliğinde sıkıntı olduğunu ürünün depodan çıkmadığını hatta 'sıkışmış gibi bir durum' dediler ve depoya ileti geçip pazartesi yani 22'sinde elimde olmasını sağlayacaklarını söylediler bu sefer pazartesi durumu öğrenmek için aradığımda durum hala aynı kargo ile ilgili kimsenin bir haberi yok depodan da yanıt alınmıyor ne yapacağız diyorum 23'ünü bekleyin diyorlar şaka gibi.

Burda problem gecikmesi değil problem tek yaptıkları oyalamak Müşteri Hizmetlerine bağlanmak gerçekten çok kolay ve hızlı fakat hiçibir şeyden haberleri yok ve soruna çözümde bulamıyorlar bugün için tekrar gönderilmesini istedim fakat sipariş takipte hala kargoya verilmemiş büyük ihtimalle bugünde alamayacağım Amazon Türkiyeden satıcısından alacak arkadaşlar için söylüyorum 2 kere düşünün

BU OLAYLARDAN SONRA AMAZONDAN DAHA DA ALIŞVERİŞ YAPMAM BAZI FORUM KONULARINDA "ALIN GÜVENİLİR HELE AMAZON SATICI İSE ARKASINDA DURUYOR ÜRÜNÜNÜN" gibi söylemlerden sonra karar vermiştim keşke hiç o topa girmeseymişim :D, iadede de sıkıntı 6 günün sonunda iade alabiliyorsun en azından veriyorlar, istediğim monitör uygundu orda o yüzden iade yerine tekrar gönderi seçtim ama orda da hata yaptım galiba.
 
Son düzenleme:
Ekran görüntüsü 2025-09-24 014938.webp



23 Eylül Saat Sabah 11 de tekrar gönderim yapıldı ve zaten 7 gün gecikmesine rağmen hala kargoya verilmedi :D
 
Son düzenleme:
İptal geç yeniden sipariş ve dostum onlar düşünsün.
 
ota b*ka rezillik başlıkları da sıktı
bu da rezillik değilse ne mesela bir ürünü 2 gün içersinde teslim edeceğiz diyip etmemek ürün hakkında nerde olduğunu öğrenmeye çalıştığında kimsenin bilgisinin olmamaısı, kargoya verildi olarak bilgi geçilip ürünün depodan çıkmaması, Müşteri Temsilcisinin dopaya bildiri geçmesine rağmen 4 günde haber alamaması???
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İptal geç yeniden sipariş ve dostum onlar düşünsün.
stok ( AMAZON TÜRKİYEDE ) yok o yüzden tekrar gönderi talebi yaptım Müşteri Hizmetlerinden keşke hiç uğraşmadaydım 2 bin TL için uğraştığımız sıkıntıya bak ya birde 30 gün içersinde tekrar alsaymışım fiyat farkını onlar karşılıyormuş bunuda sonradan onlardan öğrendim. Daha önemlisi şuan kullandığım Monitör emanet, işim gereği ihtiyacım var ofis'e gitmek istesem aynı şehirde bile değilim elden bir monitör almak istesem ilçede yok almak için 1.30 saat yol gitmem gerek o yüzden internetten aldım, adama da monitör gelsin verecem dedim aldım 9 gün oldu.
 
Son düzenleme:
bu da rezillik değilse ne mesela bir ürünü 2 gün içersinde teslim edeceğiz diyip etmemek ürün hakkında nerde olduğunu öğrenmeye çalıştığında kimsenin bilgisinin olmamaısı, Müşteri Temsilcisinin dopaya bildiri geçmesine rağmen 4 günde haber alamaması???
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


stok ( AMAZON TÜRKİYEDE ) yok o yüzden tekrar gönderi talebi yaptım Müşteri Hizmetlerinden keşke hiç uğraşmadaydım 2 bin TL için uğraştığımız sıkıntıya bak ya birde 30 gün içersinde tekrar alsaymışım fiyat farkını onlar karşılıyormuş bunuda sonradan onlardan öğrendim. Daha önemlisi şuan kullandığım Monitör emanet, işim gereği ihtiyacım var ofis ile aynı şehirde bile değilim elden bir monitör almak istesem ilçede yok almak için 1.30 saat yol gitmem gerek o yüzden internetten aldım, adama monitör gelsin verecem dedim aldım 9 gün oldu.
Saçma bir olay. Ama genel olarak amazonun hizmet kalitesi son 1 yıldır Türkiye standartlarına geriledi maalesef. Fırsatçı ve açgözlü bir millet olduğumuzdan adamlar suyun akışına göre hareket ediyor.
 
Saçma bir olay. Ama genel olarak amazonun hizmet kalitesi son 1 yıldır Türkiye standartlarına geriledi maalesef. Fırsatçı ve açgözlü bir millet olduğumuzdan adamlar suyun akışına göre hareket ediyor.
Tek iyi yanı beni arayın dediğinde anında aramaları Temsilciye bağlanmak için beklediğim en uzun süre 2dk he birde hiçbir şey yapamıyorlar bilgileri de olmuyor üründen ama aşırı kibar ve anlayışlı insanlar seçmişler.
 
Yaklasık 5 yıldır amazonda alışveriş yapıyorım 1 gram bile sıkıntı yaşamadım kdjsksjd
 
Yaklasık 5 yıldır amazonda alışveriş yapıyorım 1 gram bile sıkıntı yaşamadım kdjsksjd
bu aralar ne yapsam sıkıntı oluyor problem bende mi bilemiyorum artık ajdawsadwad
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dostum sabırlı olacaksın biraz aceleci davranıyorsun.
problem gecikmesi değil zaten ürün dopadan çıktı dediler ürün çıkmamış nerde diyorum kimsenin haberi yok, emanet aldığım monitörü de geri vermem gerek en başta deseler biz ordaki teslim süresini öylesine yazıyoruz 2 3 hafta bekle gelir heh o zaman sıkıntı olmaz ki problem dediğim gibi gelmemesi değil 7 günde kargo ya dahi verilememesi, üstüne birde ekspress olsun diye prime aldık madem teslim edemiyorsunuz neden böyle bir seçenek eklediniz.
 
Son düzenleme:
Bu sorunun neredeyse aynsını yaşadım. 15 Eylülde laptop siparişi verdim. Adamlar kargo takip no oluşturmuş kargoya teslim etmemişler. Kolay gelsin'e yazdığımda kargoyu fiziki olarak amazon teslim etmemiş olduklarını söylediler. Günlerdir mh ye yazıyorum sonuç yok, ürünü satın alırken 2 gündür 3 4 stok vardı anlayamıyorum gerçekten. Şuan stoğu da yok, hayır telafi edilse ona da razıyım yok ona da yanaşmıyorlar
 
aynısı başıma geldi 3-4 gündür beklettim 6 gün olmadıysa iletişime geçin dedi zaten 1 gün geçti mi dm atacam da dm buton yok işte orası saçma sonra 6 günü geçti dm buton geldi şikayet ettim diyor ki kolay gelsin sistemi almamış dedi, istersen tekrar sipariş vereyim dedi iyi bari dedim o zaman oldu saçma bir şey 6-8 günü bekletti beni. amazon prime anlamı yok...
 
Bu sorunun neredeyse aynsını yaşadım. 15 Eylülde laptop siparişi verdim. Adamlar kargo takip no oluşturmuş kargoya teslim etmemişler. Kolay gelsin'e yazdığımda kargoyu fiziki olarak amazon teslim etmemiş olduklarını söylediler. Günlerdir mh ye yazıyorum sonuç yok, ürünü satın alırken 2 gündür 3 4 stok vardı anlayamıyorum gerçekten. Şuan stoğu da yok, hayır telafi edilse ona da razıyım yok ona da yanaşmıyorlar
bu seferde olmaz ise zaten iade isteyip başka satıcıdan alacağım ve farkın karşılanmasını isteyeceğim çünkü yapacaklarını söylediler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aynısı başıma geldi 3-4 gündür beklettim 6 gün olmadıysa iletişime geçin dedi zaten 1 gün geçti mi dm atacam da dm buton yok işte orası saçma sonra 6 günü geçti dm buton geldi şikayet ettim diyor ki kolay gelsin sistemi almamış dedi, istersen tekrar sipariş vereyim dedi iyi bari dedim o zaman oldu saçma bir şey 6-8 günü bekletti beni.
ürün eline ulaştı mı bari 8 gün sonunda?
 
Geri
Top