Özgür Sönmez
80+
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 14
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Özgür Sönmez
Selam Dostlar,
Teknobiyotikten aldığım Logitech MX Master 3S Performance Kablosuz Bluetooth mouse sipariş sürecimden bahsedeceğim. Ürünü teknobiyotik'in kendi sitesinden satın aldım ve ürün geldiğinde diğer sitelerden aldığım 8-9 Logitech ürünümden farklı olarak üzerinde Çince yazılarla karşılaştım. Aliexpressten bir araştırma yaptım ve orada satılan ürünle aynı olduğunu fark ettim. Bence bu ürün Türkiye için üretilmemiş, resmi distribütörden alınmamıştı.
Sonrasında iade işlemi için başvurdum ve aşağıdaki maddenin de içerisinde bulunduğu bir iade mesajı aldım.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.
''Peki'' dedim ve kargo ücretini ödeyerek (180 ₺) iade için Teknobiyotik'e geri gönderdim. Sonrasında ise bir kaç gün sonra ürüne ödediğim para hesabıma geri gönderildi.
Kargo ücretini talep ettiğimde ise ürünün orjinal olduğunu, kargo ücretini geri gönderemeyeceklerini ilettiler.
Belki de iş için piyasada bulunan en premium mouselardan birini satın alırken 3,300 ₺ küsür para ödüyorsunuz ve ürün sanki aliexpress'den satın almış gibi elinize geçiyor. Çin pazarının çok kuvvetli replika ürün yeteneği varken bu ürün orjinal mi? Ya da bu ürünün resmi Türkiye garantisi mevcut mu? Bu soruların cevaplarından eminseniz bir sorun yok fakat emin değilseniz Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Çünkü gönderdikleri ürün Teknobiyotik'e göre ''Ayıpsız''.
Gelen ürünün fotoğraflarını ekliyorum.
Dipnot: Sonrasında aynı ürünü amazon.tr'den satın aldım. Gelen ürün Logitech Europe ürünüydü ve kutu üzerinde genel açıklamalar ingilizce iken, yan tarafında Türkçe açıklama mevcuttu. Yani ürün Türkiye pazarına uygun bir üründü.
Teknobiyotikten aldığım Logitech MX Master 3S Performance Kablosuz Bluetooth mouse sipariş sürecimden bahsedeceğim. Ürünü teknobiyotik'in kendi sitesinden satın aldım ve ürün geldiğinde diğer sitelerden aldığım 8-9 Logitech ürünümden farklı olarak üzerinde Çince yazılarla karşılaştım. Aliexpressten bir araştırma yaptım ve orada satılan ürünle aynı olduğunu fark ettim. Bence bu ürün Türkiye için üretilmemiş, resmi distribütörden alınmamıştı.
Sonrasında iade işlemi için başvurdum ve aşağıdaki maddenin de içerisinde bulunduğu bir iade mesajı aldım.
⭑ Sizler ile yapmış olduğumuz “Mesafeli Satış Sözleşmesi” gereğince, iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücretleri firmamızdan karşılanmaktadır, diğer durumlarda ise tüm kargo ücretleri göndericiye aittir.
''Peki'' dedim ve kargo ücretini ödeyerek (180 ₺) iade için Teknobiyotik'e geri gönderdim. Sonrasında ise bir kaç gün sonra ürüne ödediğim para hesabıma geri gönderildi.
Kargo ücretini talep ettiğimde ise ürünün orjinal olduğunu, kargo ücretini geri gönderemeyeceklerini ilettiler.
Belki de iş için piyasada bulunan en premium mouselardan birini satın alırken 3,300 ₺ küsür para ödüyorsunuz ve ürün sanki aliexpress'den satın almış gibi elinize geçiyor. Çin pazarının çok kuvvetli replika ürün yeteneği varken bu ürün orjinal mi? Ya da bu ürünün resmi Türkiye garantisi mevcut mu? Bu soruların cevaplarından eminseniz bir sorun yok fakat emin değilseniz Teknobiyotik'ten Logitech marka ürün alırken 2 kere düşünmenizi tavsiye ederim. Çünkü gönderdikleri ürün Teknobiyotik'e göre ''Ayıpsız''.
Gelen ürünün fotoğraflarını ekliyorum.
Dipnot: Sonrasında aynı ürünü amazon.tr'den satın aldım. Gelen ürün Logitech Europe ürünüydü ve kutu üzerinde genel açıklamalar ingilizce iken, yan tarafında Türkçe açıklama mevcuttu. Yani ürün Türkiye pazarına uygun bir üründü.
Ekler
Son düzenleme: