Yardım Razer Mouse'u bir türlü garantiye gönderemedim yardımcı olur musunuz?

Emre mete

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
829
Reaksiyon skoru
293
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
 

Ekler

  • IMG_20240506_122227.jpg
    IMG_20240506_122227.jpg
    3.3 MB · Hit: 2,459
Amazon üzerinden 2023 başlarında razer viper v2 pro mouse aldım orta tekerleği bozuldu ve garantiye göndermek istedim fakat 45 tane numara sonrasında sonunda ilgilenen bir kuruma bağlandım derken onlar da bizlerin ithalatçı firma olduğumuza dair belge ile göndermem gerektiğini söylediler fakat elime öyle bir belge ulaşmadı kutu içeriğinde ve dışında sadece kullanım kılavuzu vardı razer ın sitesine girip mouse u seri numarasından kayıt edip destek alayım dedim amazon sağolsun fotoğrafta eklediğim gibi saçma bir kağıt eklemişler ve çıkardığım zaman seri no vs silinmiş oluyor ordan da çözemedim amazon da sadece biz iade yaparız diyor ben aldığım zaman 2.5k olan mouse şuan 4.5k kendilerine izmir tüketici hakem heyeti nin emsal kararı olduğunu muadili veya üst modeli ile değişim yapmaları gerektiğini söyledim fakat garanti sonuç belgesi olmadan işlem yapamadıklarını söylüyorlar fakat ben de lanet mouse u garantiye gönderemiyorum şu durumu nasıl çözebilirim artık çıldırma noktasına geldim 10 gündür aramadığım numara kalmadı artık. Mümkünse razer iletişim e de bir şekilde kayıt vs de yapsam saçma sapan sitelerinden bişey anlamadım hep aynı yere yönlendiriyor.
Hocam seri numarasının sadece orda yazmaması gerek. Genelde ürünün üzerindede yazar seri no.
 
Hocam seri numarasının sadece orda yazmaması gerek. Genelde ürünün üzerindede yazar seri no.
doğrudur kayıt ettim az önce ama iğrenç razer sitesi hep aynı yere yönlendiriyor sonuca varamadım bir türlü.
 
doğrudur kayıt ettim az önce ama iğrenç razer sitesi hep aynı yere yönlendiriyor sonuca varamadım bir türlü.
Razer ab yada razer global ile iletişime geçmeye çalıştınızmı hocam? Genelde böyle konularda yardımcı oluyorlar.
 
Razer ab yada razer global ile iletişime geçmeye çalıştınızmı hocam? Genelde böyle konularda yardımcı oluyorlar.
hazır sadece barıs.y diye bir mail adresi vardı razer sitesinde oraya mail attım dönüş bekliyorum hala diğerlerine nerden ulaşabilirim bile bilmiyorum
 
Hakem heyeti ile uğraşmana gerek bile yok , çünkü onlarda fatura tutarı harici ekstra bir karar vermiyolar.
Ürünü amazon.com satıcısından veya farklı bir satıcıdan aldıysanız amazon üzerindeki o firmayı arayıp ürünün seri numarasını isteyebilirsiniz.
Ellerinde bu seri numaralarını tutuyolardır genel olarak.
 
Hakem heyeti ile uğraşmana gerek bile yok , çünkü onlarda fatura tutarı harici ekstra bir karar vermiyolar.
Ürünü amazon.com satıcısından veya farklı bir satıcıdan aldıysanız amazon üzerindeki o firmayı arayıp ürünün seri numarasını isteyebilirsiniz.
Ellerinde bu seri numaralarını tutuyolardır genel olarak.
izmir tüketici hakem heyeti emsal kararı var ya birebir değişim ya da daha iyisini vermek zorundalar sadece sürecin uzunluğu can sıkıcı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şurdan bi deneyin bakalım online chat ile bakalım ne diyecekler.
yok online chat e de bağlanamıyorum hep aynı döngü malesef
 
Son düzenleme:
izmir tüketici hakem heyeti emsal kararı var ya birebir değişim ya da daha iyisini vermek zorundalar sadece sürecin uzunluğu can sıkıcı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


yok online chat e de bağlanamıyorum hep aynı döngü malesef
Hocam problem olmayacaksa seri numaranızı dm den atarmısınız birde ben deneyeyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam us yerine almanya seçince bağlanmaya izin veriyor chat a. Ama şuan aktif değiller haberiniz olsun. Google çeviriden falan halledersiniz dili.
 
Son düzenleme:
Hocam problem olmayacaksa seri numaranızı dm den atarmısınız birde ben deneyeyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam us yerine almanya seçince bağlanmaya izin veriyor chat a. Ama şuan aktif değiller haberiniz olsun. Google çeviriden falan halledersiniz dili.
hallettim yazım sürekli yapay zeka ile iletişim kurdum destek kaydı oluşturmuşlar da birdaha tövbe razer alırsam.
 
hallettim yazım sürekli yapay zeka ile iletişim kurdum destek kaydı oluşturmuşlar da birdaha tövbe razer alırsam.
Millet böyle büyük markaları ürün desteği için alıyor zaten. E destek sağlanmayacaksa ne anlamı kaldı bu markaların.
 
Millet böyle büyük markaları ürün desteği için alıyor zaten. E destek sağlanmayacaksa ne anlamı kaldı bu markaların.
amazon a daha çok kızıyorum o zaman bile 300 tl fazla idi olsun amazon sağlam dedim satıcıyı bile amazon olarak aldım düştüğümüz duruma bak
 
amazon a daha çok kızıyorum o zaman bile 300 TL fazla idi olsun amazon sağlam dedim satıcıyı bile amazon olarak aldım düştüğümüz duruma bak
Çoğu kişi bana katılmayacak ama amazon son 1 sene içerisinde çok bozdu. Hiç eskisi gibi değil.
 
Geri
Top