Bu sistemi alıyorum eksik var mı

Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
6
Bütçe
57000
Bütçem 57.000
https://www.gamegaraj.com/urun/super-7000/ bu kasayı özelleştirdim bu şekilde almayı düşünüyorum eksiği var mı
Screenshot_20240525-175626.png
onun dışında 2k monitör klavye ve mouse tavsiyesi lazım
Monitör olarak Dell g2724d almayı düşünüyorum taksitle https://www.gaming.gen.tr/urun/3310...ms-qhd-adaptive-sync-fast-ips-gaming-monitor/
 
Güzel bence eksik yok gibi bende 4070 superli sistem almayı düşünüyorum.Benim alacagım sistem bu karşılaştırabilirsin.
2 ramide toplam 1000 tl ye 6000mhz 30cl black lancer yapcam birde seninkinin aynı hava soğutucu toplam 42500 tl ye denk geliyor.Anakart farkı var bi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mouse olarak kücük arıyosan kesinlikle deluxe m800 ultra tavsiye ederim bende önyargıyla bakıyodum geldi muhtesem urün.Monitör olarakda sevmeyebilirsin ama ben 2 3 yıldan beri 23.8 kullandığım için 2k monitör olarak
bunu aldım 6000 tl ye indirimdeydi
 
Bütçem 57.000
https://www.gamegaraj.com/urun/super-7000/ bu kasayı özelleştirdim bu şekilde almayı düşünüyorum eksiği var mı
Alıntıyı görüntüle onun dışında 2k monitör klavye ve mouse tavsiyesi lazım
Monitör olarak Dell g2724d almayı düşünüyorum taksitle https://www.gaming.gen.tr/urun/3310...ms-qhd-adaptive-sync-fast-ips-gaming-monitor/
Sistem kusursuz resmen mukkemel monitör bunu al https://www.akakce.com/monitor/en-u...08iFdJc1j2eQQyB6nrkuwCPZtGSC-HkhoCf-kQAvD_BwE klavye eğer mekanik ve hot swap olmamasını istiyorsanız dierya dk61se öneririm
 
Güzel bence eksik yok gibi bende 4070 superli sistem almayı düşünüyorum.Benim alacagım sistem bu karşılaştırabilirsin.
2 ramide toplam 1000 TL ye 6000mhz 30cl black lancer yapcam birde seninkinin aynı hava soğutucu toplam 42500 TL ye denk geliyor.Anakart farkı var bi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mouse olarak kücük arıyosan kesinlikle deluxe m800 ultra tavsiye ederim bende önyargıyla bakıyodum geldi muhtesem urün.Monitör olarakda sevmeyebilirsin ama ben 2 3 yıldan beri 23.8 kullandığım için 2k monitör olarak
bunu aldım 6000 TL ye indirimdeydi
Hocam senin sistem de güzelmiş mouse u da beğendim attığın monitöre göz gezdircem şimdi tavsiye için sağol
Sistem kusursuz resmen mukkemel monitör bunu al https://www.akakce.com/monitor/en-u...08iFdJc1j2eQQyB6nrkuwCPZtGSC-HkhoCf-kQAvD_BwE klavye eğer mekanik ve hot swap olmamasını istiyorsanız dierya dk61se öneririm
Klavye ye hasta oldum valla bildiğin hot swap 61 veya 75 varsa onları da paylaşabilir misin klavye önerisi için sağol
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,228
Mesajlar
11,074,937
Üyeler
198,083
Son üye
ahmettg
Geri
Top