SIVI SOĞUTMA ÖNERİSİ

x-onia

80+
Katılım
28 Kasım 2022
Mesajlar
118
Reaksiyon skoru
23
Bütçe
2500
R5 7500F işlemcim için f/p bir sıvı soğutma arıyorum 360mm de 240mm de olur ama tercihen 360mm. 2000 tl ye 360mm bulamayacağım biliyorum fakat eğer değerse 2500 e kadar çıkabilirim.
 
O fiyatlara alacağın sıvı soğutma seni çok idare etmez, adam gibi bir şey alayım diyorsan 5k'yı gözden çıkarmak gerek.
 
O fiyatlara alacağın sıvı soğutma seni çok idare etmez, adam gibi bir şey alayım diyorsan 5k'yı gözden çıkarmak gerek.
hocam o paraya 7500f için gayet iyi sıvı soğutma bulunur
 
O fiyatlara alacağın sıvı soğutma seni çok idare etmez, adam gibi bir şey alayım diyorsan 5k'yı gözden çıkarmak gerek.
ya hava soğutmalar var çok güzel fakat ben estetik için sıvı istiyordum.
2k ya 240 lık ya da 280 lik sıvı soğutma bulamaz mıyız peki?
 
hocam o paraya 7500f için gayet iyi sıvı soğutma bulunur
Dostum ben anlamıyorum pek fazla sıvı soğutma alırken neye dikkat etmem gerek vs.
Çoğu kişi diyor hava soğutma al 1.5k ya fakat dediğim gibi kasanın görüntüsünü çok bozuyor bence .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ne önerebilirsin dostum?
 
hocam o işlemciye sıvı soğutma fazla güzel bi kule tipi soğutucu alsan iş görür.7800x3d yi hava soğutmayla kullananlar var
 
Dostum ben anlamıyorum pek fazla sıvı soğutma alırken neye dikkat etmem gerek vs.
Çoğu kişi diyor hava soğutma al 1.5k ya fakat dediğim gibi kasanın görüntüsünü çok bozuyor bence .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ne önerebilirsin dostum?
banada hava al dediler aslında ısı olarak bazen hava daha iyi ama bende estetik için sıvı aldım
 
Sıvı soğutma, hava soğutmaya göre daha güçlü.
Sıvı soğutmada dikkat edeceğin şey pompa gücü ve kullanılan sıvının kalitesi.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: dlep
hocam o işlemciye sıvı soğutma fazla güzel bi kule tipi soğutucu alsan iş görür.7800x3d yi hava soğutmayla kullananlar var
360 için bunlar var https://www.gaming.gen.tr/urun/4075...ah-islemci-sivi-sogutucu/?ref=akakce&v=1.80.2


240 olarak bu var https://www.siinerji.gen.tr/deepcoo...sogutucu-p-47821?utm_campaign=akakce&v=1.39.3
iki İ koydum birini sil 240 linki için
 
hocam o işlemciye sıvı soğutma fazla güzel bi kule tipi soğutucu alsan iş görür.7800x3d yi hava soğutmayla kullananlar var
Geleceğe yatırım gibi de düşünebilirsin . Yani ilerde değiştirdiğimde işlemcimi beni üzmesin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,217
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top