İtopya Garanti Servis

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
55
Reaksiyon skoru
3
Herkese merhaba ben geçtğimiz yılın son aylarında itopyadan bilgisayar almıştım uzunca bi süre sıkıntısız kullandım ancak 2 ay önce ekran kartı driveri güncelledikten sonra oyunlarda özellikle gta v 30 fps oynuyordum kendimce çözümlerle eski ekran kartı sürümüne döndüm ama nafile gta v de ekran kartı kullanımım 0 dı itopyaya bu durumu bildirdim ve bilgisayarı servise gönderdim bugün servisten geldi heyecanla bilgisayarımı kurdum ve açtım ve yapıldı denilen ekran kartı sadece termal macun yenileme yapılmış sorunum çözülmemiş. Ben bu durumu kağıda yazarak kutunun içersine koymuştum ama şimdi gelen servis kağıdında şikayetlere görüntü bozuluyor yazmışlar test edildi bi sorun yok yazmışlar.
Dostlar çok canım sıkıldı zaten 1 aydan fazla bi süredir bekliyordum ne yapmam gerek?
 
Herkese merhaba ben geçtğimiz yılın son aylarında itopyadan bilgisayar almıştım uzunca bi süre sıkıntısız kullandım ancak 2 ay önce ekran kartı driveri güncelledikten sonra oyunlarda özellikle gta v 30 fps oynuyordum kendimce çözümlerle eski ekran kartı sürümüne döndüm ama nafile gta v de ekran kartı kullanımım 0 dı itopyaya bu durumu bildirdim ve bilgisayarı servise gönderdim bugün servisten geldi heyecanla bilgisayarımı kurdum ve açtım ve yapıldı denilen ekran kartı sadece termal macun yenileme yapılmış sorunum çözülmemiş. Ben bu durumu kağıda yazarak kutunun içersine koymuştum ama şimdi gelen servis kağıdında şikayetlere görüntü bozuluyor yazmışlar test edildi bi sorun yok yazmışlar.
Dostlar çok canım sıkıldı zaten 1 aydan fazla bi süredir bekliyordum ne yapmam gerek?
ddu ile sildinmi driverlerı
 
Amd ryzen5 5600
msi b450m a pro
gskill 8x2 3200 mhz ram
msi ventus 3x rtx 3060 12 gb oc edition
650w+ power
Hocam DDU İle silip tekrardan driver kurdunuz mu, ve ayarlar ultra da mı? 1080p de mi ayriyeten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam DDU İle silip tekrardan driver kurdunuz mu, ve ayarlar ultra da mı? 1080p de mi ayriyeten.
Sıcaklık değerleriniz nasıl?
 
zaten servise göndermeden önce ddu ile defalarca silip yükledik windowsu 7 kez sıfırdan kurdum olay driverlik bi sorun değil ekran kartını arkadaşın bilgisayara taktık onda da aynı sorunu yaşadık.
Burdaki asıl olay ben bu tüm yaşananları servise kağıda yazıp gönderdim ama ekran kartına hiçbirr şey yapmamışlar.
 
zaten servise göndermeden önce ddu ile defalarca silip yükledik windowsu 7 kez sıfırdan kurdum olay driverlik bi sorun değil ekran kartını arkadaşın bilgisayara taktık onda da aynı sorunu yaşadık.
Burdaki asıl olay ben bu tüm yaşananları servise kağıda yazıp gönderdim ama ekran kartına hiçbirr şey yapmamışlar.
itopya servisinden ne bekliyorsun ulkede duzgun isini yapan adam kaldimi ki
 
Ne gibi haklarım var bu süreçte ne yapmam gerek ürünü 0 ıyla değiştirmeleri gerekmiyor mu aynı sorun üst üste yaşanıyor.
 
Ne gibi haklarım var bu süreçte ne yapmam gerek ürünü 0 ıyla değiştirmeleri gerekmiyor mu aynı sorun üst üste yaşanıyor.
Servise bizzat kendin bilgisayar ile gidip senin yanında test etmelerini rica edebilirsin. Aklıma başka bir şey gelmiyor.
 
Servise bizzat kendin bilgisayar ile gidip senin yanında test etmelerini rica edebilirsin. Aklıma başka bir şey gelmiyor.
Nevşehirde üniversite okuyorum nasıl yanlarına gidicem kral.
şikayetvardan şikayet oluşturdum bu sorunu çözmezlerse ne yapmam gerek ürünü göndersem fatura adresim gaziantep ürünü oraya gönderiyorlar bide.
 
Nevşehirde üniversite okuyorum nasıl yanlarına gidicem kral.
şikayetvardan şikayet oluşturdum bu sorunu çözmezlerse ne yapmam gerek ürünü göndersem fatura adresim gaziantep ürünü oraya gönderiyorlar bide.
kanıtlı şekilde thh başvurabilirsin dicemde sana bozuk değil demişler tam nasıl olcak bilmiyorum bilen birisi yazar illaki
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ne gibi haklarım var bu süreçte ne yapmam gerek ürünü 0 ıyla değiştirmeleri gerekmiyor mu aynı sorun üst üste yaşanıyor.
Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez, farklı arızaları dört kez yapan cihaz ücretsiz değiştirilir.
 
kanıtlı şekilde thh başvurabilirsin dicemde sana bozuk değil demişler tam nasıl olcak bilmiyorum bilen birisi yazar illaki
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez, farklı arızaları dört kez yapan cihaz ücretsiz değiştirilir.
Kral arıza belli bunu söyleyerek gönderdim servisten geldi arıza hala aynı aynı arızayı ikii kez yapmış olmuyo mu
bide thh nasıl başvurucam
 
Geri
Top