Hangi Model???Hala önerenler var siz almaya devam edin arkadaşlar
Hangi model? Seninki knkKardeşim aynı kaderin yolcusuyuz geçmiş olsun her türlü bilgiyi verebilirim garanti süreci hakkında bende alalı 1 ay olmuştu.
Benim Post: https://forum.donanimarsivi.com/konu/monitorume-ne-oluyor.1002371/#post-9038669
24G4XHangi Model???
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Hangi model? Seninki knk
Ben hepsiburada üstünden almıştım talep oluşturdum bakalım onarım veya değişim için.Kardeşim aynı kaderin yolcusuyuz geçmiş olsun her türlü bilgiyi verebilirim garanti süreci hakkında bende alalı 1 ay olmuştu.
Benim Post: https://forum.donanimarsivi.com/konu/monitorume-ne-oluyor.1002371/#post-9038669
Benimde aynı hepsiburadadan fakat oradan yapıp kargoya vermek yerine direkt tecpro servisine kendim götürdüm.Ben hepsiburada üstünden almıştım talep oluşturdum bakalım onarım veya değişim için.
Çok memnundum ben halbuki.Siz ne yaptiniz
Valla ben direk götürmek istemedim birebir olunca çok sallamıyor hiç bir servis.Asus dışında.Benimde aynı hepsiburadadan fakat oradan yapıp kargoya vermek yerine direkt tecpro servisine kendim götürdüm.
sizin bunu söylemenizdeki gerekçe nedir acabaHala önerenler var siz almaya devam edin arkadaşlar
Öneren arkadaşlar varda o yüzdenValla ben direk götürmek istemedim birebir olunca çok sallamıyor hiç bir servis.Asus dışında.
Hepsiburada üstünden deneyeceğim bende.
Kronik sorunlu olduğu hiç bir yerde yazmiyordu bu cihazın ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Umarim hakli çıkarım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
sizin bunu söylemenizdeki gerekçe nedir acaba
Bende 2 adet aynı monitör den vardı sorun yaşamadım geçmiş olsun garantiye gönderin durum çözülecektir.Merhaba 1 ay önce aoc 24g4x modelini almıştım dün oyundayken birden bu çizgi oluştu,daha önceden başına gelen varmi acaba garantiye göndereceğim
2 adet aynı monitörden var sorun yaşamadım gayet iyi bence monitör 1080p ler arasında en iyisi denebilir benceHala önerenler var siz almaya devam edin arkadaşlar
Kesinlikle servise verin düzelsin durum hemen vakit kaybetmeyinValla ben direk götürmek istemedim birebir olunca çok sallamıyor hiç bir servis.Asus dışında.
Hepsiburada üstünden deneyeceğim bende.
Kronik sorunlu olduğu hiç bir yerde yazmiyordu bu cihazın ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Umarim hakli çıkarım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
sizin bunu söylemenizdeki gerekçe nedir acaba
Sorduğum sorunun cevabı bu değil ama sizin bu monitör hakkındaki düşünceniz neden olumsuz kendiniz bizzat sorun yaşadınızmi ?Öneren arkadaşlar varda o yüzden
Teşekkür ederim, hepsiburada üstünden iletişime gecmemin sebebi kutu üzerinde koyuncu yazıyor sitede başka bir firmaya yönlendirme yapmışlar kutudaki kağıdın üstündeki adreste yazan belgelerde farklı servisler var o yüzden direk topu hepsiburadaya attim bendeBende 2 adet aynı monitör den vardı sorun yaşamadım geçmiş olsun garantiye gönderin durum çözülecektir.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
2 adet aynı monitörden var sorun yaşamadım gayet iyi bence monitör 1080p ler arasında en iyisi denebilir bence
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kesinlikle servise verin düzelsin durum hemen vakit kaybetmeyin