İşlemcim 0 derece gözüküyor

cansxxr

80+
Katılım
19 Nisan 2023
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
5
Evet fanimın hızının artmadigini fark ettim ve neden olduğunu çözmeye çalışırken islemcimin 0 derece gözüktüğü bu fark ettim. Ve Afterburner'den donanım izlemeden baktığımda CPU1 harici hepsi gözüküyor ama CPU1 0 olarak gözüküyor. BIOS'ta da 0 derece gözüküyor ve bundan dolayı da fan hızım artmıyor. Sorun nedir?

Rica ediyorum bana fan PIN'i filan demeyin gram alakası yok pin doğru yerde CPU1 ile fanin alakası yok ama diğer forum sayfasında bir arkadaş beni deli ettiği için burada tekrardan söylüyorum fan PIN'i doğru yerde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gerçekten insanı deli ediyorlar laf yapincada toxicsin diyip rapor yiyorum elde değil sinirlenmemek
 
Belki sıcaklık sensörlerinden biri arızalanmış olabilir yani işlemciden kaynaklı olabilir sorun.
 
Evet fanimın hızının artmadigini fark ettim ve neden olduğunu çözmeye çalışırken islemcimin 0 derece gözüktüğü bu fark ettim. Ve Afterburner'den donanım izlemeden baktığımda CPU1 harici hepsi gözüküyor ama CPU1 0 olarak gözüküyor. BIOS'ta da 0 derece gözüküyor ve bundan dolayı da fan hızım artmıyor. Sorun nedir?

Rica ediyorum bana fan PIN'i filan demeyin gram alakası yok pin doğru yerde CPU1 ile fanin alakası yok ama diğer forum sayfasında bir arkadaş beni deli ettiği için burada tekrardan söylüyorum fan PIN'i doğru yerde.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gerçekten insanı deli ediyorlar laf yapincada toxicsin diyip rapor yiyorum elde değil sinirlenmemek
Kanka elinde yada etrafında deneyebileceğin başka bir işlemci varmı ? arkadaşın dediği gibi sıcaklık sensörü nanay olmuş olabilir.
 
Kanka elinde yada etrafında deneyebileceğin başka bir işlemci varmı ? arkadaşın dediği gibi sıcaklık sensörü nanay olmuş olabilir.
Ramleri tek tek denedim ve 3200mhz de bı sorun yokken 3600 de işlemciye yakın slotta yapıyor bu sorunu. sensörlük bı durumda degil. hiç bı şekilde çözemedim ama bı kaç yabancı yerde r5 5500 de böyle sorun yaşayan bı kaç kişi gördüm. sorunuda çözemedim 3600mhz ayarları degise degise denedim voltaj düşürdüm arttirdim fakat düşürünce çalışıyor evet ama ramleri teste sokup 10dk filan bekledikten sonra mavi ekran yiyodum. bende zaten 3600mhz kullanamıyorum diyip sattım rgbli 3200mhz rame geçtim.
 
Ramleri tek tek denedim ve 3200mhz de bı sorun yokken 3600 de işlemciye yakın slotta yapıyor bu sorunu. sensörlük bı durumda degil. hiç bı şekilde çözemedim ama bı kaç yabancı yerde r5 5500 de böyle sorun yaşayan bı kaç kişi gördüm. sorunuda çözemedim 3600mhz ayarları degise degise denedim voltaj düşürdüm arttirdim fakat düşürünce çalışıyor evet ama ramleri teste sokup 10dk filan bekledikten sonra mavi ekran yiyodum. bende zaten 3600mhz kullanamıyorum diyip sattım rgbli 3200mhz rame geçtim.
İşlemciye yakın slotta yapıyorsa eğer işlemci vidaları fazla sıkılmış demektir ordanda veri yolları geçtiğinden orada temassızlık oluşmasına sebep oluyordur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,233
Mesajlar
11,085,589
Üyeler
198,277
Son üye
msi_mylife
   
Geri
Top