❌İndirim Bitti! AJAZZ AJ159 APEX (ÜRETİMDEN KALDIRILDI)

Dün bi video attılar adam pan1080 olduğunu söylüyordu da zaten proyla apex aynı mcuyu kullanıyor muhtemelen
3950 yi sırtlayabilecek bir mcu mu sence ne düşünüyorsun ? Pek anlamam bu mcu işinden :D Nordic tarafında falan karşılığı nedir :unsure:
 
3950 yi sırtlayabilecek bir mcu mu sence ne düşünüyorsun ? Pek anlamam bu mcu işinden :D Nordic tarafında falan karşılığı nedir :unsure:
şu ilk baştaki nordicten bir tık daha iyi diyorlar kaldırır 3950yi muhtemelen
 
ulan şu siyahtan çeksem ne iyi olurdu be
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,226
Mesajlar
11,085,537
Üyeler
198,273
Son üye
Pickle01
   
Geri
Top