Çözüldü✓ Monitör önerisi lazım

MSI G244PF E2 monitörünü kullanıyorum son derece memnunum 4300tl gibi bir fiyati olmasi lazim. Pivot özelliği vb hepsi var. Fiyatına göre baya iyi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,202
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top