Çözüldü✓ Monitör önerisi lazım

MSI G244PF E2 monitörünü kullanıyorum son derece memnunum 4300tl gibi bir fiyati olmasi lazim. Pivot özelliği vb hepsi var. Fiyatına göre baya iyi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,203
Mesajlar
11,085,267
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top