Çözüldü✓ Monitör önerisi lazım

MSI G244PF E2 monitörünü kullanıyorum son derece memnunum 4300tl gibi bir fiyati olmasi lazim. Pivot özelliği vb hepsi var. Fiyatına göre baya iyi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,114
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top