❌İndirim Bitti! 🔥HyperX Alpha Kablosuz 🔥4.422,00TL🔥

blackshark v2 den geçilir mi? Baya memnunum ama hem neredeyse 1.5 yıl oldu. hemde kablosuz bir modele geçiş yapmak istiyorum blacksharkın prosuda baya pahalı
geçilir bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

müzik ve film konusunda ne kadar başarılı acaba
 
Modeli herkes övmüş olumsuz bir şey okumadım şuana kadar
 
mikrofonu biraz daha iyi olabilirdi bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Logitech G733 Lightspeed​

veya​

steelseries arctis 7+ mı daha iyidir yoksa hyperx mi​

arctis 7+ aralarında ki en kötü seçenek
logitech g733 bi tık daha iyi hyperx den ama fiyatı daha fazla bu yüzden hyperx daha mantıklı tabii bu paraya (4400tl)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arcis 7+ kötülemiyorum aralarındaki en mantıklı seçenekler
g733> hyperx alpha> arctis 7+
fiyatlarına bakarak yorumlarsam:
hyperx alpha> g733> arctis 7+
 
Son düzenleme:
mikrofonu biraz daha iyi olabilirdi bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


arctis 7+ aralarında ki en kötü seçenek
logitech g733 bi tık daha iyi hyperx den ama fiyatı daha fazla bu yüzden hyperx daha mantıklı tabii bu paraya (4400tl)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arcis 7+ kötülemiyorum aralarındaki en mantıklı seçenekler
g733> hyperx alpha> arctis 7+
fiyatlarına bakarak yorumlarsam:
hyperx alpha> g733> arctis 7+
anladım tesekkurler
g733 fiyatına daha iyi bir kulaklık var mıdır acaba
 
Kullanıyorum ve çok memnunum. Bataryası gerçek dışı derecede uzun gidiyor. 9 ekimde aldım ve aldığım gibi 1 kez şarj ettim. Hala %50'de. Ses kalitesi kablosuz kulaklığa göre gerçekten üst kalite. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 5750'ye almıştım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Modeli herkes övmüş olumsuz bir şey okumadım şuana kadar
Ben olumsuz hiçbir şey göremedim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,291
Mesajlar
11,075,667
Üyeler
198,095
Son üye
H3rmes
Geri
Top