Bu sistemdeki anakart ve RAM yeterli mi

istare

80+
Katılım
20 Ağustos 2024
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
2
4060 ti 16 gb ekran kartlı sistemimi artık yaşadığım darboğaz sorunlarından kaynaklı güncelleyeceğim

Donanım arşivinin videosunu izlediğimde oradaki parçaları tercih etme kararı aldım

Ryzen 5 7600
Gigabyte A620M H
Corsair Vengeance 16GB 5200MHz CL40

Eski RAM'lerim DDR4 olduğu için RAM'leri değişmek durumundayım

En başta 16x2 (32 GB) RAM şeklinde kullanmayı okay bulsam da video editörlüğü yaptığım için 32x2 (64 GB) veya 24x2 (48 GB) tercih etmek istiyorum

Anakartımı güncellemeli miyim, RAM'leri yükselttiğimde sorun yaşar mıyım, uyumsuzluk olur mu?

Elimden geldiğince fiyat performans tutmaya çalışıyorum ama 4-5 yıl en az götürmesini istiyorum beni tekrardan o yüzden (çok uçmadan) anakart ve ram konusunda öneri, bilgi verebilirseniz sevinirim

Hayırlı günler.
 
4060 ti 16 gb ekran kartlı sistemimi artık yaşadığım darboğaz sorunlarından kaynaklı güncelleyeceğim

Donanım arşivinin videosunu izlediğimde oradaki parçaları tercih etme kararı aldım

Ryzen 5 7600
Gigabyte A620M H
Corsair Vengeance 16GB 5200MHz CL40

Eski RAM'lerim DDR4 olduğu için RAM'leri değişmek durumundayım

En başta 16x2 (32 GB) RAM şeklinde kullanmayı okay bulsam da video editörlüğü yaptığım için 32x2 (64 GB) veya 24x2 (48 GB) tercih etmek istiyorum

Anakartımı güncellemeli miyim, RAM'leri yükselttiğimde sorun yaşar mıyım, uyumsuzluk olur mu?

Elimden geldiğince fiyat performans tutmaya çalışıyorum ama 4-5 yıl en az götürmesini istiyorum beni tekrardan o yüzden (çok uçmadan) anakart ve ram konusunda öneri, bilgi verebilirseniz sevinirim

Hayırlı günler.
Bu sistem nasıl darboğaz yapıyor? İmkansız
 
Hocam şu anki haliyle ortalama 7000 TL tutuyor bu parçaları almak

Açıkçası 12000 TL ortalamayı geçmemek istiyorum genel olarak
Video editörlüğü yapıyorum demişsiniz anakart onun için önemli mi tam bilmiyorum o yüzden bişey diyemiyeceğim ama 24x2 32x2 ramlar biraz pahalı bütceye uygun olanların cl değeri yüksek biraz


Daha bilgili arkadaşlar yardımcı olursa daha iyi olur bu ramde üzmez
 
Geri
Top