Çözüldü✓ Hawk koltuğun parasını koşulsuz Amazon iade etti

furkangorur

80+ Silver
Katılım
20 Kasım 2022
Mesajlar
4,531
Reaksiyon skoru
2,035
Önce burayı okuyun. https://forum.donanimarsivi.com/konu/hawk-fab-v4-aldim-kargo-rezalet-geldi.1048938/

1735301136129.png

Teslim aldıgım gün amazon desteğe ulaştım ve talep oluşturduk.

Talep ise kırılan parçanın değişimi ve sıfır bir kutunun gönderilmesiydi. ( sıfır kutunun amacı, koltuğu ileride garantiye gönderirsem elimde bir kutu olmadıgı için gönderememek).(orijinal kutusunda gelmemiş kargo firması ayrı kutulamış) Yaklaşık 24-25 günlük süreçte bana geri dönüş olmadı. Bugün amazon desteğe yazdım.

Sonuç olarak ürün geri gönderilmeden, ürün için ödenen ücretin tarafıma iadesi sağlanacak.

Bunu paylaşma sebebim satıcı amazon dahi olmasa siparişlerini amazondan almanızı tavsiye ederim. Bu ürünün satıcısı Hawk.

Ek olarak hawk firmasını çok öven yorumlar gördüğüm halde firma beni aramaya üşenip 2 parça gönderimi yapmadığı için bu iadeyi kabul ettim.
1737623509743.png
 
İnşallah amazon böyle devam eder.Kedime mama alacaksam amazondan alıyorm ki kargo firmalari veya satıcılar rezil bir şekilde paketleyip getirdikleri için hasarlı oluyor ve amazon harici hiçbir firma çözüm sunmuyorlar.
 
İnşallah amazon böyle devam eder.Kedime mama alacaksam amazondan alıyorm ki kargo firmalari veya satıcılar rezil bir şekilde paketleyip getirdikleri için hasarlı oluyor ve amazon harici hiçbir firma çözüm sunmuyorlar.
son günlerde gördüğüm kadarıyla hepsiburada premium kullanıcılarına, amazona yakın bir deneyim sunmaya başlamışlar.

Örneğin bir kişi X ürünü almış, teslim aldıktan sonra ürün indirime girmiş ve müşteri hizmetleri premium olsaydınız aradaki farkın iadesini sağlardık demiş.
 
Son düzenleme:
helal olsun amazondan beklenmedik hareket. Geri gönderdiğin ürünü, bize gelmedi oyuzden iadenizi yapmıyoruz gibi şeylerle geçiştiriyolar bazen.
 
Merhabalar konuyla alakasız bir sorum olacaktı. Amazondan ürün almak mantıklı mı daha önce hiç almadığım için soruyorum. Garanti işlemleri nasıl oluyor. bildiğim kadarıyla iade işlemi kolay olduğu için tercih ediliyor ama 1 yıl sonra bozulan ürünün garantisi tamiri nasıl işliyor anlatabilir misiniz?
 
Merhabalar konuyla alakasız bir sorum olacaktı. Amazondan ürün almak mantıklı mı daha önce hiç almadığım için soruyorum. Garanti işlemleri nasıl oluyor. bildiğim kadarıyla iade işlemi kolay olduğu için tercih ediliyor ama 1 yıl sonra bozulan ürünün garantisi tamiri nasıl işliyor anlatabilir misiniz?
kanka aynısını yapıştır amazon desteğe seve seve anlatırlar işlemleri. Hem daha doğru bilgiler alırsın.
 
Merhabalar konuyla alakasız bir sorum olacaktı. Amazondan ürün almak mantıklı mı daha önce hiç almadığım için soruyorum. Garanti işlemleri nasıl oluyor. bildiğim kadarıyla iade işlemi kolay olduğu için tercih ediliyor ama 1 yıl sonra bozulan ürünün garantisi tamiri nasıl işliyor anlatabilir misiniz?
Satıcı amazonsa çok rahat olur.Fakat başkas birisiyse 1 yıl sonra ürün ya tamir edilemiyorsa yenisi yenisi yoksa üst ürünler verilmek zorunda.En azından thh kararı bu.Uymazlarsa thhye verirsiniz.
 
Amazondan aldığım her siparimde nedense içim rahat ediyor. 2-3 Siparişimde amazon kaynaklı olmayan sorun yaşamıştım ve hemen amazon tarafından çözüme kavuşturulmuştu belki şans işi ama ben genel olarak amazondan memnunum en azından diğer alışveriş sitelerine göre daha iyi
 
Önce burayı okuyun. https://forum.donanimarsivi.com/konu/hawk-fab-v4-aldim-kargo-rezalet-geldi.1048938/

Alıntıyı görüntüle
Teslim aldıgım gün amazon desteğe ulaştım ve talep oluşturduk.

Talep ise kırılan parçanın değişimi ve sıfır bir kutunun gönderilmesiydi. ( sıfır kutunun amacı, koltuğu ileride garantiye gönderirsem elimde bir kutu olmadıgı için gönderememek).(orijinal kutusunda gelmemiş kargo firması ayrı kutulamış) Yaklaşık 24-25 günlük süreçte bana geri dönüş olmadı. Bugün amazon desteğe yazdım.

Sonuç olarak ürün geri gönderilmeden, ürün için ödenen ücretin tarafıma iadesi sağlanacak.

Bunu paylaşma sebebim satıcı amazon dahi olmasa siparişlerini amazondan almanızı tavsiye ederim. Bu ürünün satıcısı Hawk.

Ek olarak hawk firmasını çok öven yorumlar gördüğüm halde firma beni aramaya üşenip 2 parça gönderimi yapmadığı için bu iadeyi kabul ettim.
Alıntıyı görüntüle
Sanırım kargonun üstünde tepinmişler.
 
Merhabalar konuyla alakasız bir sorum olacaktı. Amazondan ürün almak mantıklı mı daha önce hiç almadığım için soruyorum. Garanti işlemleri nasıl oluyor. bildiğim kadarıyla iade işlemi kolay olduğu için tercih ediliyor ama 1 yıl sonra bozulan ürünün garantisi tamiri nasıl işliyor anlatabilir misiniz?
Diyelim satısı amazon ama ürün x markası ve garantisi var sen bu ürünü garanti için amazona gönderdin amazon X firmasına gönderdi ve firma garantiyi çeşitli bahanelerle kabul etmedi. Eğer kullanıcı haklı ise amazon burda devreye girebiliyor. Kısacası 1 yıl sonra garantiye göndereceğin ürün amazondan çok ürünün ana firmasıyla alakalı bir süreç
 
Diyelim satısı amazon ama ürün x markası ve garantisi var sen bu ürünü garanti için amazona gönderdin amazon X firmasına gönderdi ve firma garantiyi çeşitli bahanelerle kabul etmedi. Eğer kullanıcı haklı ise amazon burda devreye girebiliyor. Kısacası 1 yıl sonra garantiye göndereceğin ürün amazondan çok ürünün ana firmasıyla alakalı bir süreç
anladım örneğin asus bir ekran kartı aldım. Ekran kartında arıza çıktığında amazona gönderiyorum onlar asusa gönderiyor bu şekilde işliyor.
eğer satıcı asus değil amazonsa extra olarak amazondan da bilgi-destek alabiliyorum. Doğru mu anladım?
 
Bende zamanında şampuan almıştım. Yanlış gelmişti, canlı desteğe bağlanıp yanlış geldiğini belirttim. Onlarda ürün sizde kalsın biz doğrusunu size tekrar yollayalım dediler, dedim tamam. Sonra tekrar yolladılar bir baktım yine yanlış şampuan. Sonra dedim neyse bunu kullanayım. Adamları da yorup tekrar uğraşmayayim. İşin özü Amazon kraldır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,348
Mesajlar
10,394,176
Üyeler
183,415
Son üye
İsmail.001
Geri
Top