Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi incehesap.com sitesinden aldığım rtx5090 ürünü elime ulaştı. Ürünün psu bağlantı dişi kırık geldi. Bu sorun karşısında nasıl bir yol izlemeliyim birebir değişim istiyorum en hızlı şekilde nasıl değişim alabilirim destek ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
Yahu yorum yazıyoruz altı üstü... Habire yok yorumunu düzelt, yok spam... Burada medeni bir şekilde firmaları da eleştirmeyeceksem ne anladık bu işten...
Nasıl bir yorum sistemi var buranın anlamadım...
Firmayı eleştirmeye gelince spam bilmem ne, yok yorumunuz yayınlanamaz... Ne kişiye hakaret var, ne firmaları hedef göstermek var yazmak istediğim yorumda...
Ama kalkıpta firmaya yalakalık yapsam kabul mü edilecekti yorumum?
Yarın kargom ulaşmış olcak karşı tarafın hareketine göre reaksiyon alacam bende. Ailem farklı ticaret alanlarında uzun süredir esnaflık yapıyor. Distribütörlük yaptığımız firmanın ürünlerinde benzer sorunlarla karşılaştığımızda hep müşteri tarafında olduk firmayı zorlayarak ürünleri sıfırıyla değiştirdik.- "Kısaca tamamen incehesap.com un elinde olan bi durum yapmak isterse yapar. Bakalım bize yapacak mı" - Yazını araştırdıktan sonra böyle olmadığını fark ettim. Servispoint in ilk yanlış bilgilendirmesi dolayısıyla bu kanıya varmıştım.
140kya almıştım. Bunların yaptığıda saçmalık arada 40k fark var nasıl bi kâr bu anlamadım. incehesap ta ilk çıktığında bunların alayı 135k dan çıkmıştı sattıkça fiyat arttırıyolar.
140kya almıştım. Bunların yaptığıda saçmalık arada 40k fark var nasıl bi kâr bu anlamadım. incehesap ta ilk çıktığında bunların alayı 135k dan çıkmıştı sattıkça fiyat arttırıyolar.
12 şubat 2025 tarihinde kargom incehesap.com'a teslim edildi. Bana ürünün servise gönderileceği ve servisin vereceği karara göre işlem yapılacağı bilgisi verildi. Ürünün işim için kritik bir parça olması nedeniyle sürecin hızlandırılmasını defalarca talep ettim. Ancak bugün, 17 şubat 2025, tarafıma "garanti dışı işlem ücreti 1.000 TL hesaplanmıştır" şeklinde bir mesaj gönderildi.
Bu ücret talebini kesinlikle kabul etmediğimi. Ürün tarafıma zaten hasarlı şekilde ulaştığı için bu durum tamamen satıcı firma olan İncehesap'ın sorumluluğunda olduğunu bildirdim. Buna rağmen, sorumluluktan kaçınılarak beni MSI yetkili servisi olan ServisPoint'e yönlendirdiler. ServisPoint ile yaptığım görüşmede, iade veya değişim kararını verenin satıcı firma (İncehesap) olduğu, servisin bu konuda herhangi bir karar almadığı tarafıma açıkça bildirilmiştir.
Sonuç olarak ortada 2 şirketinde birbirinden haberi olmayan ve doğru işlemeyen durum var. Olan yine bize oldu bakalım hadi hayırlısı.
klasik servispoint. muhtemelen pcbden soketi ısıtarak soketi değiştirecekler. karta ısı değmesin kesinlikle işlemi kabul etmeyin ve değişimi kovalayın.