emrekracax
80+
- Katılım
- 18 Eylül 2023
- Mesajlar
- 150
- Reaksiyon skoru
- 18
7800X3D VE ZOTAC EXTREME HOLO BLACK KULLANIYORUM X870 ANAKART İLE BİRLİKTE SADECE FPS TÜRÜ OYUN OYNUYORUM CS2 ÖZELLİKLE 3080Tİ DEN 9070XT YE GEÇMEK SİZCE MANTIKLI Bİ KARAR MI OLUCAKTIR