Öneri 3080 Tİ -- 9070XT NİTRO PLUS

Katılım
18 Eylül 2023
Mesajlar
150
Reaksiyon skoru
18
7800X3D VE ZOTAC EXTREME HOLO BLACK KULLANIYORUM X870 ANAKART İLE BİRLİKTE SADECE FPS TÜRÜ OYUN OYNUYORUM CS2 ÖZELLİKLE 3080Tİ DEN 9070XT YE GEÇMEK SİZCE MANTIKLI Bİ KARAR MI OLUCAKTIR
 
7800X3D VE ZOTAC EXTREME HOLO BLACK KULLANIYORUM X870 ANAKART İLE BİRLİKTE SADECE FPS TÜRÜ OYUN OYNUYORUM CS2 ÖZELLİKLE 3080Tİ DEN 9070XT YE GEÇMEK SİZCE MANTIKLI Bİ KARAR MI OLUCAKTIR
3080ti canavar gibi kart gerek yok ilerde bakarsınız bence boşuna para harcamayın bazı oyunlarda %50 e kadar fark atıyor evet ama 3080ti satıp gecmeye değmez özellikle sadece cs tarzı oyunlar oynuyorsanız daha sonraki nesillerde güncelleme yaparsınız bence 3080ti daha güncelde kullanılacak bir kart
 
3080ti canavar gibi kart gerek yok ilerde bakarsınız bence boşuna para harcamayın bazı oyunlarda %50 e kadar fark atıyor evet ama 3080ti satıp gecmeye değmez özellikle sadece cs tarzı oyunlar oynuyorsanız daha sonraki nesillerde güncelleme yaparsınız bence 3080ti daha güncelde kullanılacak bir kart
cs2 benchmark da avg 690 alıyorum 9070xt de avg da 740-760 arası alıyor baktıgımda
 
cs2 benchmark da avg 690 alıyorum 9070xt de avg da 740-760 arası alıyor baktıgımda
Hocam monitörün o fps değerini sana gösteremediği sürece belli bir miktardan sonrası zaten şova dönüyor.Bence de gerek yok elinde ki kart güçlü
 
7800X3D VE ZOTAC EXTREME HOLO BLACK KULLANIYORUM X870 ANAKART İLE BİRLİKTE SADECE FPS TÜRÜ OYUN OYNUYORUM CS2 ÖZELLİKLE 3080Tİ DEN 9070XT YE GEÇMEK SİZCE MANTIKLI Bİ KARAR MI OLUCAKTIR
değmez
 
Geri
Top