hesabı çevrimdışıya aldın mıarkadaşlar ortak kullanım hesabı aldım 3 gündür bir şeyler ters gitti diyor bu sorunu nasıl çözer
rtx 2060 i3 12100f, üzgünüz bir şeyler ters gitti diyor hiç açılmıyorVerdiği bir hata varmı sistemin filan ne bilgi verirsen yardım ederiz
çevrimdışına alınca çevrimiçine al diyip hata veriyor galiba ilk defa açtığımızda çevrimiçi açmamız gerekiyor ama yine açılmıyorhesabı çevrimdışıya aldın mı
Denuvo koruması olduğundan ötürü bu sorunu yaşıyorsun. 24 saate 5 pc hakkı veriyor. Ya başka bi yerden buldu satıyor ya da kendi hesabı yine fazla kişiye sattı. Üst üste denemekten başka şansın yok denuvo için.rtx 2060 i3 12100f, üzgünüz bir şeyler ters gitti diyor hiç açılmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
çevrimdışına alınca çevrimiçine al diyip hata veriyor galiba ilk defa açtığımızda çevrimiçi açmamız gerekiyor ama yine açılmıyor
ozaman saat 12 den sonra denesem şansım daha mı yüksek olurDenuvo koruması olduğundan ötürü bu sorunu yaşıyorsun. 24 saate 5 pc hakkı veriyor. Ya başka bi yerden buldu satıyor ya da kendi hesabı yine fazla kişiye sattı. Üst üste denemekten başka şansın yok denuvo için.