10 TL'ye Windows 10

Bedavaya yapmak varken neden 10₺ verdin ki. Hem çıkabilecek tek sorun yine Windows'un orjinal olmayan haline dönmesi olur. Bunun da büyük bir kayıp olacağını sanmıyorum.
Bi ara bedavaya almıştımda 1 ay sonra eski haline dönmüştü uğraşmim dedim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,371
Mesajlar
11,066,028
Üyeler
197,883
Son üye
valiented
Geri
Top