ahmetefe5673
80+
- Katılım
- 17 Kasım 2024
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 3
11.sınıf meslek lisesi öğrencisiyim seneye staja başlayacam staj yeri buldum ancak daha sözleşme yapmadım sözleşemeyi yaz tatilinde imzalatabilir miyim okula?
Bizimkiler mayısta hallediyir o işleri11.sınıf meslek lisesi öğrencisiyim seneye staja başlayacam staj yeri buldum ancak daha sözleşme yapmadım sözleşemeyi yaz tatilinde imzalatabilir miyim okula?
normalde mayıs haziran gibi halledilmesi lazımda benimki kaldı işte acele etmedimBizimkiler mayısta hallediyir o işleri
Bölüm şefi ile konuş yarın bejce sorun olmaznormalde mayıs haziran gibi halledilmesi lazımda benimki kaldı işte acele etmedim