Neler Yeni

16 mbps internetim 12 veriliyor.

Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
46
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Alper Tuna Özen
Merhaba arkadaşlar 12mbps türk telekom paketi kullanıyordum 2 hafta önce 16 ya yükselttim 16mbps alıyordum tam anlamıyla olmasada 10 geliyordu speedtestde.
Şuan modem arayüzüne girip baktığımda mevcut indirme hızım 12 olarak gözüküyor müşteri hizmetlerini aradığımda 16 olduğunu söylüyor.
Cidden bıkmış durumdayım fotoğraflarını çektim nereye şikayet edebilirim ?
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,886
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Merhaba arkadaşlar 12mbps türk telekom paketi kullanıyordum 2 hafta önce 16 ya yükselttim 16mbps alıyordum tam anlamıyla olmasada 10 geliyordu speedtestde.
Şuan modem arayüzüne girip baktığımda mevcut indirme hızım 12 olarak gözüküyor müşteri hizmetlerini aradığımda 16 olduğunu söylüyor.
Cidden bıkmış durumdayım fotoğraflarını çektim nereye şikayet edebilirim ?
Şikayetle ilgisi yok.
Arıza kaydı açın ve hattınıza gerekli hızın tanımlanmadığını söyleyin.
İç tesisatınız 16Mbps destekleyemeyecek kadar kötü ise 12Mbps tanımlanmış olabilir.
Ayrıca Millenicom üzerinden altyapınızı sorgulayın. Eğer 30Mbps ve üzeri bir değer verirse hat değerlerinizi iyileştirdikten sonra 24Mbps VDSL Bir pakete geçebilirsiniz.
 

gvggg1

80+ Silver
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
3,587
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,681
İsim
görkemgöksu
Merhaba arkadaşlar 12mbps türk telekom paketi kullanıyordum 2 hafta önce 16 ya yükselttim 16mbps alıyordum tam anlamıyla olmasada 10 geliyordu speedtestde.
Şuan modem arayüzüne girip baktığımda mevcut indirme hızım 12 olarak gözüküyor müşteri hizmetlerini aradığımda 16 olduğunu söylüyor.
Cidden bıkmış durumdayım fotoğraflarını çektim nereye şikayet edebilirim ?
aynı sorun bendede var
 

LineaTurco

80+ Silver
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
4,973
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,013
İsim
Zeki Müren
Şikayetle ilgisi yok.
Arıza kaydı açın ve hattınıza gerekli hızın tanımlanmadığını söyleyin.
İç tesisatınız 16Mbps destekleyemeyecek kadar kötü ise 12Mbps tanımlanmış olabilir.
Ayrıca Millenicom üzerinden altyapınızı sorgulayın. Eğer 30Mbps ve üzeri bir değer verirse hat değerlerinizi iyileştirdikten sonra 24Mbps VDSL Bir pakete geçebilirsiniz.
alpolojix ben bu türk telekoma yazdım vdsl port açma isteğini şikayet alındı dediler fakat herhangi bir çalışma yok gelip 1 tane port açmak bu kadar mı zor yav bina da toplam 7 daire var sen neden 7 port açmazsın analamıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhaba arkadaşlar 12mbps türk telekom paketi kullanıyordum 2 hafta önce 16 ya yükselttim 16mbps alıyordum tam anlamıyla olmasada 10 geliyordu speedtestde.
Şuan modem arayüzüne girip baktığımda mevcut indirme hızım 12 olarak gözüküyor müşteri hizmetlerini aradığımda 16 olduğunu söylüyor.
Cidden bıkmış durumdayım fotoğraflarını çektim nereye şikayet edebilirim ?
bu arada tesisat kötü olabilir veya kablosuz yapıyorsanız modem kötü olabilir
 
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
46
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Alper Tuna Özen
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
alpolojix ben bu türk telekoma yazdım vdsl port açma isteğini şikayet alındı dediler fakat herhangi bir çalışma yok gelip 1 tane port açmak bu kadar mı zor yav bina da toplam 7 daire var sen neden 7 port açmazsın analamıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:


bu arada tesisat kötü olabilir veya kablosuz yapıyorsanız modem kötü olabilir
Modem arayüzünde 12 gözüküyor dostum.
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,886
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
alpolojix ben bu türk telekoma yazdım vdsl port açma isteğini şikayet alındı dediler fakat herhangi bir çalışma yok gelip 1 tane port açmak bu kadar mı zor yav bina da toplam 7 daire var sen neden 7 port açmazsın analamıyorum
Bölgede VDSL Yoksa açmaları zor tabi. VDSL varsa ama açmadılarsa Twitter üzerinden darlayın.
 

LineaTurco

80+ Silver
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
4,973
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,013
İsim
Zeki Müren
Bölgede VDSL Yoksa açmaları zor tabi. VDSL varsa ama açmadılarsa Twitter üzerinden darlayın.
hocam vdsl binada bile var boş port yok yoksa altyapıma bakınca 72 verdiğini gösteriyor belki yoktur olup olmadığını nasıl öğrenirim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Modem arayüzünde 12 gözüküyor dostum.
hocam tesisat kötü büyük ihtimalle alpolojixin dediği gibi
 

leroxy

80+ Platinum
Katılım
18 Haziran 2020
Mesajlar
13,318
En İyi Cevap
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,886
İsim
Alp
İlgilendiği Kategoriler
İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
hocam vdsl binada bile var boş port yok yoksa altyapıma bakınca 72 verdiğini gösteriyor belki yoktur olup olmadığını nasıl öğrenirim
Usta o zaman mevcut müşteri isen sadece darlayabilirsin Twitterdan fln.
Ama port açma işlemleri zaten uzun sürüyor. Yani bizim binada ki bizim buranın telekom müdürlüğü en iyi çalışan müdürlüklerden.
Bizim buradakiler bile 3 ayda anca açtılar nedenini bilmiyorum ama darla.
 

LineaTurco

80+ Silver
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
4,973
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,013
İsim
Zeki Müren
Usta o zaman mevcut müşteri isen sadece darlayabilirsin Twitterdan fln.
Ama port açma işlemleri zaten uzun sürüyor. Yani bizim binada ki bizim buranın telekom müdürlüğü en iyi çalışan müdürlüklerden.
Bizim buradakiler bile 3 ayda anca açtılar nedenini bilmiyorum ama darla.
hocam tt nin müşterisi değilim superonline müşterisiyim o zaman yine de darlıyorum
 

Prof ESL

80+ Gold
Katılım
3 Haziran 2020
Mesajlar
5,605
En İyi Cevap
2
2-3MBPS kayıp normal ama senin pakete göre pekte değil iyice anlat derdini.
 
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
46
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Alper Tuna Özen
2-3MBPS kayıp normal ama senin pakete göre pekte değil iyice anlat derdini.
Altyapım max 16 desteklediği için 12 olan paketimi 16 ya çıkarttım 1 haftadır kullanıyordum modem arayüzünde 16000kbps yazıyordu şimdi girip baktığımda 12000 yazıyor müşteri hizmetlerini arıyorum santral uzaklığından bahsediyor anlamıyorum santrali hergün uzaklaştırıyorlar mı ???
ev adresim değişmediğini 1 hafta önce 16 alabildiğimi söylüyorum bana hala altyapınızda problem yok arıza kaydı oluşturamıyoruz diyorlar.
cayma bedelini sorduğumda 1500 TL dedi hahaha zaten 8mbps pakete 90tl ödüyordum bu türk telekom yatırdıkca yatırıyor bizi.
 

gvggg1

80+ Silver
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
3,587
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,681
İsim
görkemgöksu
Usta o zaman mevcut müşteri isen sadece darlayabilirsin Twitterdan fln.
Ama port açma işlemleri zaten uzun sürüyor. Yani bizim binada ki bizim buranın telekom müdürlüğü en iyi çalışan müdürlüklerden.
Bizim buradakiler bile 3 ayda anca açtılar nedenini bilmiyorum ama darla.
internet altyapı sorgulamaları yapıyorum(birden fazla sitede).altyapı yok diyor ama internetim fiber olarak kullnaıyorum.bunun çözümü var mıdır.biliyormusun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
911,793
Mesajlar
8,344,454
Üyeler
141,489
Son üye
enesozerv
Top Bottom