2. el 6600xt alınır mı

ozy_34

80+
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
364
Reaksiyon skoru
85
ikinci elden 6600xt sıfır kutusu hiç açılmamış 5000tl fiyatında satıyor birisi. r5 3600 ile kullanıcam bi sorun yaşarmıyım b450 s2h v2 anakartım var. Fiyatı nasıl sizce?
 
ikinci elden 6600xt sıfır kutusu hiç açılmamış 5000tl fiyatında satıyor birisi. r5 3600 ile kullanıcam bi sorun yaşarmıyım b450 s2h v2 anakartım var. Fiyatı nasıl sizce?
Türkiye ürünü mü?
sıfır 6600 de alabilirsin istersen
 
Türkiye ürünü mü?
sıfır 6600 de alabilirsin istersen
türkiye ürünü mayısta alınmış kutu açılmamış
 
ikinci elden 6600xt sıfır kutusu hiç açılmamış 5000tl fiyatında satıyor birisi. r5 3600 ile kullanıcam bi sorun yaşarmıyım b450 s2h v2 anakartım var. Fiyatı nasıl sizce?
darboğaz 1080p çok yüksek oyunlar hariç yapmaz alabilirsin(ondada az yapar)
 
türkiye ürünü mayısta alınmış kutu açılmamış
Alıp şansını deneyebilirsin, fatura garanti belgesi vs. hepsi duruyorsa ve şansına bir sıkıntı çıkmazsa hayırlı olsun.
Ama ben olsam sıfır 6600 alırdım büyük ihtimalle, kendim almam içimi daha rahat tutardı.
 
darboğaz 1080p çok yüksek oyunlar hariç yapmaz alabilirsin(ondada az yapar)
fiyat nasıl hocam yüksek mi iyi mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıp şansını deneyebilirsin, fatura garanti belgesi vs. hepsi duruyorsa ve şansına bir sıkıntı çıkmazsa hayırlı olsun.
Ama ben olsam sıfır 6600 alırdım büyük ihtimalle, kendim almam içimi daha rahat tutardı.
fiyatı nasıl hocam yüksek mi alınabilir mi aralarında çok performans farkı var mı kutusunu hiç açmamış bandrolü üstünde faturası duruyor
 
kart 6-7 aylık veya daha az kullanılmış ise alınır.
 
fiyat nasıl hocam yüksek mi iyi mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


fiyatı nasıl hocam yüksek mi alınabilir mi aralarında çok performans farkı var mı kutusunu hiç açmamış bandrolü üstünde faturası duruyor
evet performans farkı var.
Fiyat nasıl bilmiyorum ama pazarlık yapmayı deniyebilirsiniz, ne kadar düşük o kadar iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fiyat nasıl hocam yüksek mi iyi mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


fiyatı nasıl hocam yüksek mi alınabilir mi aralarında çok performans farkı var mı kutusunu hiç açmamış bandrolü üstünde faturası duruyor
1671021527272.png

resident evil da ki fps farkı
 
Fiyat iyi midir? kutunun hiç açılmadığını söylüyor arkadaş sıfır yani
0 a göre iyi fiyat ama 4000tl 2 yıl kullanılmış kart gördüğüm oldu. 1yıl kullanılmış gördüğümde oldu bu modeller muhtemelen asus dualdan iyi modeller ama kapalı kutu ise ve bu senin için önemliyse alabilirsin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kutu fatura garanti ve kart nasıl kullanılmış buna bakmak önemli
 
Pahalı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx6700xt var 5k ya zaten
 
Geri
Top