Gtx 980 alınır.2300TL Evga gtx 980 clfassified ekran kartı alınır mı?
Yurtdışı ve 2.el önerebilirsin.
Nasıl kullandığına bağlı olarak değişir. 980'i al derim, biraz da pazarlık yap.Ekran kartlarının ne kadar bozulu biliyor musun? (1-2-3 yıl kaba taslak)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
@revanier
GTX 980 alın tabi pazarlık yapın biraz.
1650'ye 3000 verilmez.Umarım satmamışlardır. Birde letgo'daki ilanlara bakayım.Masaüstü Bilgisayar Donanımları Alışverişte İlk Adres sahibinden.com'da
Masaüstü bilgisayar fiyatları, sıfır, ikinci el masaüstü bilgisayar parçaları uygun fiyatları ve GET ile satın alma fırsatlarıyla bilgisayar alışverişinde ilk adres sahibinden.com'dawww.sahibinden.com
GTX 980 bulamazsan ne önerirsin?
Birde msı gtx 1650 gaming x 3000TL eder mi? Yoksa daha fazla mı.
Asla o kadar etmez RX 470 dengi o kart.Umarım satmamışlardır. Birde letgo'daki ilanlara bakayım.Masaüstü Bilgisayar Donanımları Alışverişte İlk Adres sahibinden.com'da
Masaüstü bilgisayar fiyatları, sıfır, ikinci el masaüstü bilgisayar parçaları uygun fiyatları ve GET ile satın alma fırsatlarıyla bilgisayar alışverişinde ilk adres sahibinden.com'dawww.sahibinden.com
GTX 980 bulamazsan ne önerirsin?
Birde msı gtx 1650 gaming x 3000TL eder mi? Yoksa daha fazla mı.
Arızalı ekran kartı alınır mı peki?Asla o kadar etmez RX 470 dengi o kart.
Ben tamirli kart kullanırım diyorsan alınabilir ama o fiyata alınmaz.Arızalı ekran kartı alınır mı peki?
Mesala bu.Ekran Kartı Fiyatları, İkinci El ve Sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da
Ekran Kartı fiyatları, ikinci el ve sıfır seçenekleriyle alışverişte ilk adres sahibinden.com'dawww.sahibinden.com
Düzeltme : 980 Ti olduğunu görmedim tamirli kart kullanırım diyorsan alınır.Arızalı ekran kartı alınır mı peki?
Mesala bu.Ekran Kartı Fiyatları, İkinci El ve Sıfır seçenekleriyle sahibinden.com'da
Ekran Kartı fiyatları, ikinci el ve sıfır seçenekleriyle alışverişte ilk adres sahibinden.com'dawww.sahibinden.com
gtx 980 3000-2500 TL eder mi? Çok karışmış her şey.
1 -1.5 sene beni idare etsin sonra çöpe atmaya da kafiyimBen tamirli kart kullanırım diyorsan alınabilir ama o fiyata alınmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Düzeltme : 980 Ti olduğunu görmedim tamirli kart kullanırım diyorsan alınır.
O sorunun çok büyük bir şey olacağını zannetmiyorum belki de sorunu bile yoktur.1 -1.5 sene beni idare etsin sonra çöpe atmaya da kafiyim
Tamirler nasıl oluyor bir fikrin var mı? Çok riskli şeyler mi?
KART BAZEN ÇALIŞIYOR SAATLERCE OYUN OYNATIYOR KAPATIP AÇINCA IŞIĞI YANIP SÖNÜYOR BAZEN ÇALIŞMIYOR. TAHMİNİMCE ÇÖZÜLEBİLİR BİR ŞEY.Sorun bu.