300 TL'ye Mouse Tavsiyesi

Yazar10

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
5
Arkadaşlar ben oyuncu mousesi alıcaktım. Sizce rival300s mi alayım yoksa omen reactor mousesini mi alayım ? Ya da başka bi öneriniz var mı 200-300 TL arası?
 
steelseries iyidir sen şaşma 300s almalısın kesinlikle
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,060
Mesajlar
11,083,806
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top