3gb ram ile mining yapılır mı ?

emirhan1234

80+ Gold
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
7,724
Reaksiyon skoru
4,814
herkese merhabalar bende g31m-s2l anakart pentium 4 ve 3gb 800mhz ddr2 ram mevcut bununla mining yapılır mı gtx 1650 takacağım da yardımcı olabilirseniz sevinirim :D
 
önemli olan ekran kartı yani işlemci sorun çıkartmaz ama o ekran kartı ile mining yapma bence hocam
yok ya hocam iyi kazabiliyorum alt coinler kazıyorum zaten 3gb ram ve elimde böyle parçalar var olur mu ?
 
yok ya hocam iyi kazabiliyorum alt coinler kazıyorum zaten 3gb ram ve elimde böyle parçalar var olur mu ?
Mining için ekran kartını kullanıcağın için sıkıntı olmaz yapabilirsin
 
Mining yapanlar zaten full pentium sistem vb. Kullanıyor. Önemli olan ekran kartı
 
Mining'te GPU ve PSU dışında pek önemli parça yok zaten.
Yapılır yani.
 
En kötü donanımlarla da mining yapabilirsin.
Sadece ekran kartı ve ekran kartına yetecek bir PSU gerekiyor mining için.
 
Geri
Top