emirhan1234
80+ Gold
- Katılım
- 6 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 7,724
- Reaksiyon skoru
- 4,814
herkese merhabalar bende g31m-s2l anakart pentium 4 ve 3gb 800mhz ddr2 ram mevcut bununla mining yapılır mı gtx 1650 takacağım da yardımcı olabilirseniz sevinirim 
yok ya hocam iyi kazabiliyorum alt coinler kazıyorum zaten 3gb ram ve elimde böyle parçalar var olur mu ?önemli olan ekran kartı yani işlemci sorun çıkartmaz ama o ekran kartı ile mining yapma bence hocam
Mining için ekran kartını kullanıcağın için sıkıntı olmaz yapabilirsinyok ya hocam iyi kazabiliyorum alt coinler kazıyorum zaten 3gb ram ve elimde böyle parçalar var olur mu ?
2gb ram ile yapabilir miyim peki 1gb rami çıkarmam gerekti deMining yapanlar zaten full pentium sistem vb. Kullanıyor. Önemli olan ekran kartı
Hocam ram ile herhangi bir işiniz yok ki. Ekrana görüntü gelsin yeterli2gb ram ile yapabilir miyim peki 1gb rami çıkarmam gerekti de
Hocam hiveosdam mi yapicaksiniz?2gb ram ile yapabilir miyim peki 1gb rami çıkarmam gerekti de
hiveos ne bilmiyorum bileHocam hiveosdam mi yapicaksiniz?
anladım o zaman öyle yaparım yaHocam ram ile herhangi bir işiniz yok ki. Ekrana görüntü gelsin yeterli
tamamdır o zaman yapacağımMining'te GPU ve PSU dışında pek önemli parça yok zaten.
Yapılır yani.